1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Pandora's box is een gezegde voor een hele zooi problemen die eraan zitten te komen door een aktie die jezelf zojuist verricht hebt. Geen 'code-taal' ofzo.

    Wat een matige k*tserie verder, hou het voor gezien. Heb het echt geprobeerd maar zie na twee seizoenen absoluut niets positiefs of iets om over naar huis te schrijven in hele deze serie.

    Veel te veel personages die of snel afgemaakt worden of erg slecht uitgediept worden, slechte verhaallijnen, waarschijnlijk de slechtste gecomponeerde muziek allertijden voor een serie (steeds die irritante Afrikaans-achtige gehum bij elke dramatische scéne), het acteren is echt van soap niveau, Panettiere en co. zouden zich nog niet eens uit een papieren zak kunnen acteren (regisseren ook, steeds die vreselijke camerastand waar over de schouder word heen gekeken naar de persoon op de achtergrond, bah). Werkelijk de meest idiote 'superkrachten' ooit bedacht, die Tim Kring heeft blijkbaar totaal niet naar Stan Lee of Jack Kirby gekeken voor wat inspiratie, sinds wanneer is schizofrenie een superkracht? En misschien dat ik niet zo goed heb opgelet maar leek wel of die Kring gewoon toffe slagzinnen aan het verzinnen was om de kijker aan de buis gekluisterd te houden, "Save the Cheerleader, save the world?" My ass.

    Voor fatsoenlijke tv kijk ik wel Showtime of HBO, die met series als Entourage, Big Love, Dexter, Californication en Weeds alleen maar kwaliteit bieden.
     
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo Jan, je maakt wel erg duidelijk dat Heroes niet echt je favoriete serie is...

    Nou volg ik Dexter ook met veel plezier, maar of dat nou allemaal zo erg geloofwaardig c.q. "fatsoenlijk" is.....
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Noemde veel redenen op omdat ik nieuwsgierig was of anderen ook zich niet irriteerden aan één van deze dingen. Lees de afgelopen pagina's niets meer dan lof zoals 'vet cool' en 'kan niet wachten tot de volgende aflevering' zonder onderbouw vooral.

    Elke tv-serie is wel ergens ongeloofwaardig, anders zouden we net zo goed uit onze ramen kunnen kijken als dagelijks leven zo vermakelijk zou zijn. Tja, en fatsoenlijk, er is een reden waarom kanalen als HBO en Showtime betaalkanalen zijn, ze mogen 'meer' erdoor en daar sta ik volledig achter.

    Maar zei toch niets over Heroes dat ik het ongeloofwaardig vond?
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan gaan we nu toch even in op je argumenten...

    Er zijn inderdaad een hoop personages, waarvan de één wat meer wordt uitgediept dan de ander. Juist dat vind ik de kracht van Heroes; van een hoop personages weet je weinig en gedurende de serie worden steeds meer zaken duidelijk... Ik persoonlijk vind 't dan ook geen slechte verhaallijnen, vind 't juist erg leuk, mooi en grappig hoe sommige zaken bij één komen. Soms zie je 't aankomen en andere keer totaal niet, dat houdt je als kijker scherp...

    Op de muziek heb ik eigenlijk nog nooit echt goed gelet, zal ik de volgende keer doen... Ik heb ook weinig kijk op het niveau van acteren, als dat ondergemiddeld is, geloof ik je dat meteen. Ik stoor me er echter totaal niet aan :)

    Smaken verschillen (gelukkig) want ik vind dat er juist hele subtiele, creatieve superkrachten zijn... Zoals dat oude vrouwtje die supergoed kon horen in season 1, geniaal, vooral ook hoe Sylar er daarna bijna last van had... Of Parker en z'n vader die iemand voor altijd in een droom kunnen laten leven...

    En de schizofrenie is zeker wel een superkracht, als Jessica het van Niki overneemt, is/zijn ze in eens supersterk...

    En ja, oneliners zijn nou eenmaal populair en worden ook als eerste onthouden, dat geldt voor jou ook... :)

    Wat bedoel je met "HBO en Showtime mogen 'meer' erdoor"?

    Je hebt Heroes inderdaad niet ongeloofwaardig genoemd, die uitspraak neem ik weer terug... :)

    Al met al vind ik Heroes gewoon een erg leuke, creatieve serie waar ik graag kijk, net als Prison Break, Lost, Dexter en Jericho...
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Het laatste wat ik hoorde was dat ze begin februari verdergaan met S3, dat dan ook meteen een stuk langer seizoen wordt omdat volume 3 daar nu bij betrokken wordt. Pin me dr niet op vast, hoorde dit van een vriend :+ Hij zei dat het op hyves gemeld werd, maar hyves ligt nu plat dus kan het op het moment niet verifieren. Zit nu te wachten op S2E11 trouwens 8) nog 5 min

    edit: lekker einde, kan niet wachten op seizoen 3 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vriendin heeft me aangeraden Heroes te gaan kijken, en aangezien ik nooit op donderdagavond thuis ben heb ik de eerste aflevering maar even gedownload. Meteen daarna heb ik serie 1 en 2 helemaal gedownload, want wat is het supervet. Ik heb gisteren tot aflevering 4 van seizoen 1 gekeken, en dat smaakte naar meer.

    Kennen jullie trouwens de site www.blankevolution.com ?, waar alle afleveringen in hoge kwaliteit te downloaden zijn

    /Edit: Hiro is cool :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb gisteren deel 7 van seizoen 8 gezien. Vind het wel zonde dat:

    Alles weer om Peter draait en ze weeeer de wereld aan het redden zijn

    Verder blijft het een leuke serie om naar te kijken.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    seizoen 8? ik dacht dat er nog maar 2 waren?
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    aflevering 11 van seizoen 2 is de laatste aflevering inderdaad!
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu de eerste 8 afleveringen gezien, en vind het helemaal geweldig. Ze hebben wel echt verschrikkelijke cliffhangers aan het eind van elke aflevering zeg. Nu net bijvoorbeeld
    Hiro kwam niet terug naar Ando, Isaac is bezig met het laatste doek schilderen voor mr. Bennet, Mohinder vindt uit wie hem stalkt maar de kijker nog niet echt, Ted ontsnapt
    Het is bijna niet mogelijk om maar 1 aflevering per keer te kijken met dat soort cliffhangers :p

    /Edit: (wat een rustig topic)
    Heb gisteravond seizoen 1 afgekeken. Ik wil wel beginnen met seizoen 2, maar ik heb afgesproken met iemand dat ik die pas mag kijken als het op tv is. Dat kan ik best wel.... echt waar............ hoop ik

    Over het einde:
    Waarom schieten ze niet gewoon Peter in z'n hoofd? Hij kan zichzelf toch healen? Dan zou hij weer rustig zijn, niet New York nuken en zou alles goed komen. Nu zijn hij en Nathan allebei dood...

    Ik vond het prachtig toen Hiro opeens verscheen:
    'Sylar. YAAAAAAAAAAAAA!' 8)

    De makers zijn trouwens best egocentrisch. Ze hebben het de hele tijd over 'save the world', terwijl het in feite alleen maar gaat over het redden van New York,
    en in de toekomst heel Amerika
    . Alsof Amerika het enige op aarde is..
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een kickje anders wordt dit niet gelezen:

    Hoe log je in op www.primatechpaper.com? Wat is inlognaam en code?

    Ik ben trouwens toch begonnen met seizoen 2 kijken, ben nu bij afl. 10 8)
    Als Hiro Takezo Kensei ontmoet is echt geweldig _O_. Of dat Noag Bennet wordt neergeschoten maar leeft door het bloed van z'n dochter. Prachtige serie! :D
     
  12. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet of volume 3 van season 2 al te downloaden is
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel season 2 is al te vinden

    /edit: 10 minuten geleden afgekeken
    Nikki mag niet dood, en Nathan al helemaal niet!! :|
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    gaat seizoen 2 maar tot aflevering 11 of zijn het er meer? ik heb zelf t/m 11 gedownload, maar zie bij verschillende torrentsites ook afl 12 staan. ik heb er een gedownload, maar krijg het niet geopend.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Volume 3 (behoorde het 2e deel te zijn van S2 Joene ;)) is nog niet te downloaden, ze zijn ook nog niet gemaakt :+ Laatste verhalen zijn dat V3 bij S3 getrokken wordt. S3 wordt dus een lekker lang seizoen..

    Gaat maar tot 11 :)
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    HRG? Ik heb allebei de seizoenen gekeken, maar wie is HRG?

    (Ik weet het, reactie op een oude post, maar nu kan ik eindelijk dit topic veilig doorlezen :+)
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Horne-rimmed-glasses, aka Mr Bennet ;)
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha! ik dacht al, heb ik nou wat gemist :p

    thnx :)
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb pas alle afleveringen van Prison Break gezien en ik ben wel toe aan een nieuwe serie. Heb je bij Heroes ook het gevoel dat je na elke aflevering zo snel mogelijk weer de volgende wilt zien? Dit had ik tot nu alleen bij Prison Break. Ben benieuwd wat jullie erover te zeggen hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2008
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja! absoluut, echt elke aflevering eindigt weer met een cliffhanger
     

Deel Deze Pagina