1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik dacht t al dat vollume 3nog gemaakt moest worden.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik wil dat het verder gaat :mad:
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jah ik ook :) en gok 1000den mensen met ons! \o/
     
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gelezen dat season 3 in augustus 2008 wordt uitgezonden :mad:
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag het stoppen. ik was helemaal into deze serie maar het is nooit hersteld van de verschrikkelijke finale van seizoen 1.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je weet dat je het niet hoeft te kijken? Als je het niet leuk vind stop je toch met kijken. Ik weet zeker dat er veel mensen zijn die graag willen dat het doorgaat.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Dikke bump, maar weet iemand waar je Heroes fatsoenlijk streaming kunt kijken?
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heroes website?
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    surfthechannel.com
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    begint binnekort toch?
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heroes seizoen 3 aired op 22 september, toch maar weer even volgen aangezien Sylar terug in actie komt. S1 had de mysterie mee dat de mensen zelf moesten uitzoeken wat er met hun aan de hand was, en hoe alle puzzel stukjes langzamerhand op hun plaats vielen. S2 was echt slecht en ik hoop dan ook dat S3 het niveau van de serie weer weet terug te brengen.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Slecht slecht......., minder goed............., nog steeds beter dan de eindeloze vervolgen die lost had na het eerste seizoen, bovendien blijft de serie met de superkrachten potentie houden.
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Heroes een erg bijzondere serie. Het eerste seizoen kom me maar moeilijk boeien. Ik was begonnen, maar kapte al snel weer af. Toch door gaan kijken en toen bleek het toch best tof te zijn. Maar toch de hele tijd wat mixed feelings. Nooit had ik echt het gevoel dat ik een briljante serie keek. Seizoen 2 was daarbij erg slecht, maar dat waren meer series rond die tijd (stakingen in Amerika). De trailers van seizoen 3 geven me echt een gevoel dat de serie nu in zijn volle kracht gaat los barsten. Ik kan niet wachten!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    S3 Trailer

    Heroes
    [yt]mTzPPIEUFEs[/yt]

    Villians
    [yt]k-LnxJ2jxYQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan weer mooie dingen gebeuren hoor!!
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    er gaan hele mooie dingen gebeuren.. *gaat s2 weer kijken
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Verschrikkelijke finale? Why? Ik vond het eind van S01 juist wel tof, omdat je (niet zoals bijvoorbeeld bij Lost) echt een soort van season ending had en dat ik voor S02 juist iets heel nieuws verwachtte.

    Seizoen 2 daarentegen vond ik kut, al ben ik wel blij dat het bij 11 afleveringen is gebleven. Ik heb de extra's zitten kijken en het was dus uiteindelijk de bedoeling dat het buisje met het virus erin wél kapot zou vallen op de grond en dat je dus al die ellende zou krijgen. Ben blij dat het niet zover is gekomen, want dan zou er denk ik teveel nadruk komen te liggen op zieken en hoe het virus aan te pakken ipv mensen met bijzondere gaven..

    'k ga seizoen 3 nog wel een kans geven denk ik, maar het moet imho wel een stuk beterderrr!
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat nog niemand het is opgevallen, aflevering 1 en 2 van seizoen 3 zijn online en een aflevering waarop wordt teruggeblikt naar de vorige 2 seizoenen :9

    Ik kan vast verklappen, volgens mij wordt het weer old-skool 8)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jezus, lekker kijken vanavond. Eerst Prison Break en dan een lading Heroes. Goed te doen met een pilsje erbij.:b:
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ben ik ook van plan te doen hehe..

    In het weekend had ik de laatste 3 episodes van heroes season 2 gekeken omdat ik die dus nog niet gezien had. Nu is alles weer vers in mijn geheugen, kan ik lekker beginnen met season 3. En daarna uiteraard de nieuwe episode van prison break checken.

    Ben blij dat ze de draad weer hebben opgepakt.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina