1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk dat Sylar kan voelen aan iemand dat hij een bepaalde kracht bezit. Je hoorde altijd dat klokgetik als hij bij iemand stond met krachten, en soms ook volgens mij bij "normale" mensen. Maar hij hoorde en/of voelde dan een verschil. Hij wist dat diegene een kracht had en kon dan door dus die hersenen te betasten (8)) hun krachten leren enzo. Peter kopieert krachten gewoon automatisch als hij bij iemand in de buurt is. Totdat hij weet welke kracht iemand bezit en dat iemand überhaupt een kracht bezit, heeft hij het volgens mij niet door dat hij een nieuwe kracht heeft geleerd. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat zijn eigen kracht eigenlijk superieur is. Hij hoeft er niets voor te doen om een kracht te leren. Daarnaast moet Sylar zelfs echt iemand doden (tenzij diegene onsterfelijk is) en heeft hij die oneindige honger naar nieuwe krachten. Zijn kracht is echt evil. Ik vat ook niet wat Peter nu echt aan die kracht van Sylar zal hebben.
     
  2. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    lees dit niet als je Ep5 nog niet heb gekeken

    Is Ando nu echt dood?
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hele gave afl! Ando is wel echt dood denk, maar Hiro zal vast wel wat met de tijd hebben gedaan waardoor hij nog gewoon zal leven in de komende afleveringen :+
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nice episode.

    Betekend dit nu ook dat pa die power van Sylar heeft, wel toch? Daar zal hij ook wel neit vriendelijker van worden. :+ Maar dit is echt debiel. Ik vraag me af hoe het kan dat future Peter wel zijn powers nog heeft, misschien kan pa ook powers geven ofzo.
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ando is niet dood!

    volgens mij is de man van angela petrelli the mastmind achter alles.
     
  6. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh ja idd...

    Vaag trouwens dat Peter die val overleefde.. Zou hij dan toch nog krachten hebben of zo..
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb net de 8e aflevering van seizoen 3 gezien. Was een aflevering die bijna alleen uit flashbacks bestond waardoor er vele vragen zijn beantwoord. Alles klopt mooi en sluit goed bij elkaar aan. Kan niet wachten op de volgende aflevering.8)

    Even spoiler over het einde!
    OMG!! Laat Hiro niet dood zijn. Vond hem een van de leukste personages uit de serie. Ando had van mij dood gemogen maar Hiro niet. Ook jammer dat Usutu dood is. Vond het wel leuk zo'n mysterieus personage weer in de serie. Net zoiets als "The Haitian".
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik denk niet dat dat gebeurt, maar die gozer is wel freaking powerful.
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja inderdaad, echt powerfull.. good <> Villians is ook wel een beetje bekend nu. Was natuurlijk ook de eerste echte Villians aflevering
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wel weer vette aflevering gezien vandaag. de "teams" zijn nu wel verdeeld. nu afwachten hoe het uit gaat pakken.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Of omdat Claire Bennet dichtbij was. Hetzelfde verhaal was toch toen Peter ongeveer dood was in dat "The Chearleader" stukje?
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, want hij heeft geen krachten meer, dus ook zijn gave om andere krachten over te nemen is weg. maar in de nieuwe aflevering blijkt dat sylar er voor gezorgt heeft dat hij het overleefd.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heerlijk eerste deel van het seizoen! De laatste 2 afleveringen maakten de Eclipse afleveringen, die toch wat minder waren, weer goed! Alleen jammer dat we nu weer moeten wachten tot februari :mad:
     
  14. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren season 3 afgekeken echt vet kleine blik op season 4.

    nathan en peter worden vijanden van elkaar en nathan gaat samen met de president allen mensen met powers opsluiten.

    dit is wat je zal in the sneak preview van season 4
     
  15. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nicely done, dat einde. Ze maken het echt elke aflevering weer spannend. Na een iets mindere (o.a. door die stakingen), maar nog steeds erg vermakelijke volume 2 vind ik dat ze met volume 3 een erg goede comeback hebben gemaakt. Heb me er net zo goed mee kunnen vermaken als volume 1.

    Kan dan ook niet wachten op volume 4! Gelukkig zitten er maar twee maandjes tussen deze keer. :)

    Ik ben benieuwd of de Haitian nog een grote rol krijgt in volume 4, want hem vind ik wel erg cool. :cool:

    Ook mooi dat Peter weer krachten heeft! Ik ben benieuwd of hij nu alleen kan vliegen, of dat hij ook al zijn oude krachten weer heeft. Ik hoop het tweede, want hij is toch wel mijn favoriete personage! :)
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Was zeker een goede aflevering. Vind het wel jammer dat we nu weer een tijdje moeten wachten op volume 4.
    @ shinobi: over je spoiler,
    Volgens mij heeft peter gewoon zijn kracht terug zoals die eerst ook was. Dus hij kan nu weer vliegen omdat nathan bij hem in de buurt stond. Als hij weer al zijn krachten terug wilt krijgen moet hij dus weer even bij iedereen langsgaan.:+ Volgens mij kan je namelijk alleen maar 1 soort kracht hebben. Bij peter is dat dus andermans krachten kopiëren.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dat denk ik ook inderdaad. Zal lastig voor hem worden aangezien iedereen met krachten zo'n beetje wordt uitgeschakeld....
     
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit zeker wat in. Kan hij weer wat nieuwe krachten gaan verzamelen van de nieuwere personages. :9 Dus dan zou hij in principe ook al die kracht van Flint kunnen hebben en met blauw vuur kunnen spelen.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jammer dat de leukste krachten er niet meer zijn, zie telekinesis, timetravel, en vast nog wel meer. Ach ja, ben ook wel blij dat Peter zijn krachten heeft teruggekregen, vond het ook wel een vette character.

    Inderdaad, maar 2 maanden wachten! Hoe lang moesten we wachten op seizoen 3 eigenlijk?
     
  20. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan hij die nog wel allemaal uit Sylar halen, want die zal toch wel weer terug komen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2008

Deel Deze Pagina