1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Doe dat dan ook niet :cool: ;)


    Heroes gaat btw een volledig seizoen krijgen (zal niet tussentijds stoppen), gelukkig maar.
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    2 woorden: Heroes ftw!

    Ik kan echt niet wachten tot dinsdag :D
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vanmiddag aflevering 1 & 2 van deze serie gezien.
    Erg gaaf. 3 & 4 ga ik ook binnenkort kijken, maar ik weet nu al wel dat ik dit ga volgen.

    Echt gaaf. :cool:
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Minder leuke aflevering dan vorige week helaas. Wel leuk hoe alle Heroes met elkaar in verband komen... En Hiro blijft een geweldig personage.
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond hem juist weer heel goed! Ook héle verrassende dingen.. En wederom een vet einde.
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond deze episode inderdaad erg goed ! Er zit eindelijk een beetje schot in de zaak en de eerste mensen leren elkaar kennen min of meer. Hiro is idd een echte held! En die andere japanner ook die zijn ChatGirl/WebcamGirl gaat opzoeken en haar adres heeft gevonden met een IP zoekprogrammaatje :cool: Sick :D

    En nu weten we ook wat die Donkereman/Hollowman kan ! teh sick.
    Zoals gewoonlijk ook weer een paar vragen :
    Wat is er gebeurd met de Politieman/FBI-Agent toen hij gevangen is genomen. Hij lijkt zich normaal te gedragen, maar what happened ? :eek:
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vond het veel vager dat flyboy, nou ja 1 van de 2, ineens ook in de toekomst kon kijken en dat schilderij af kon schilderen.

    Maar dope ep idd, denk wel de dopeste tot nu toe imo.
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    @ Pascal.
    Het is niet FlyBoy, het is de broer van Flyboy (Governer Petrelli). Hij heeft de gave juist om alles te kunnen wat de mensen in zijn omgeving kunnen, soort shapeshifter. Dus als hij in de buurt is bij zijn broer kan hij vliegen, en als hij in de buurt is bij die schilder (zoals nu blijkt) kan hij de toekomst zien.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Oooh zo! Dat snapte ik dus oo kal niet, ik dacht al bijna dat hij geen vlieggave had. :+ Oh, maar dat is wel chill dan. :D
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    rofl Petrelli die als een raket de lucht in schiet 8)
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    'ah, waffel, yoehoooo'

    Die jappe zijn echt me helden!!
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ah, ok. That makes sense:cool:
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    :D

    p.s de man van die spiegel vrouw, die D.L, is dat die geheugen uitwissende man?
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel onderwachts, d8 dus echt dat die jonge kon vliegen, maar ind. hij is een alleskunner mits hij in de buurt is. Wel gaaf als ze eens een meeting zouden houden, dan is hij gewoon de levende superman.

    Bij een stukje moestk denken aan 'what women wants', IK WIL HET OOK KUNNEN :9
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hoe denk je dat ze NY gaan redden :+
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    deels zo :p
    maar hij kan die sterkere "gifted" bad guy, ook makkelijk manipuleren omdat hij zijn gave dan ook kan gebruiken.

    maar ik d8 dat het wel duidelijk was wat zijn gave was, aangezien er echt meerdere hints zijn geweest (ook dat hij de tijd meemaakte toen Hiro uit de toekomst hem stil had gezet), beter opletten tijdens de serie (ben ik gewend geworden, dat krijg je als je Lost kijkt 8) )
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    hmm, zou wel kunnen dat hiro tijd stopt, petrelli omhoogvliegd en ze dan nog wat doen :)
     
  18. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Wederom zeer vette aflevering!!
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dope ep, ik zat idd al te denken dat Peter meerdere dingen kon. Dit bevestigd mijn idee dus wel een beetje :) Erg vet om te zien hoe ze elkaar nu allemaal tegenkomen, echt goed geschreven :)

    Toch twijfel ik nog wie de vader van Claire "cheerleader" is, volgens mij is hij nou juist de bad guy en niet de good guy :+ We zullen zien
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Haar vader gaf zelf al aan veel meer te weten dan dat Claire over zich zelf weet.
    Ik gok dat hij een bad-guy is, eentje die al die specials in de gaten houden.

    Of, die net als die India knaap (even z'n naam kwijt) al die mensen zoekt.
     

Deel Deze Pagina