1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    semi-bad guy denk ik, ik denk dat hij in het begin, evil is en daarna door de liefde van zijn dochter tog een beetje de good guy word
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij is niet de echte vader van haar eh, hij heeft haar 'geadopteerd'. Dus de theorie kan ook zijn dat hij haar gecreeerd heeft of als baby ontvoerd heeft 8)

    *ik gooi er weer een theorie in hoor :+
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ook nog goed kunnen, maar je weet wel dat hij erg van zijn dochter houd.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    nieuwe is al te vinden :)
     
  5. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    En reeds binnen:cool:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    en ik ben nog maar bij aflevering 3 :eek:
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    shit deze serie word steeds beter! schrijf maar eens uit, iedereen is met elkaar verbonden:
    Claire-Pa Claire-Eden(en freaky geheugen uitwis guy)-Hares(ofzo)-Patrelli-Hiro(en drugsvent)-Hiro's maat-Stripper eng spiegelmens-en haar vriend (die kennelijk de krachten heeft om deuren te openen)...

    ik heb alleen helaas een verkeerde versie gedownload waardoor ik de laatste 2min niet heb :mad:
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hij word wel steeds ingewikkelder zeg :D
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sorry, maar hier moest ik even hartelijk om lachen. De kracht om deuren te openen? Het is niet echt je fout aangezien je de laatste minuten niet kon zien, maar die dude kan zich "versmelten" met alle materialen. Maar is ze nu dood?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nee volgens mij is ze niet dood, mischien haar 2e persoon wel. Alhoewel ik dat zwaar betwijfel aangezien het echte verhaal nog moet beginnen (het redden van de stad).
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vertel is wat er gebeurt de laatste 2 minuten want er ging bij mij iets behoorlijk mis met downlaoden...
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Die vriend word aangevallen door Niki's tweede "agressieve persoonlijkheid" toen ze met het geld en dr zoon weg wou gaan. Uit verdediging smelt hij zijn hand in haar lichaam en laat haar zo stikken.

    Mis ik iets? (A)
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    leip! thnx, want ik kan het neit hebben als ik iets mis! ;p
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    deze aflevering was 1 van de minder leuke maar zeker wel een "nodige" voor het verhaal. Ik vind niki eng 8)
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik denk dat Nikki slecht is en dat die Samensmelt dude goed is, Nikki heeft al die slechte dingen gedaan.

    Wel vet (en lichtelijk fake) dat er meer gasten zijn met krachten, het was weer een vette aflevering
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan dr ook echt op wachten dat die andere japanse dude ook krachten blijkt te hebben. Dattie met zn piemel kan pogo'en ofzo.
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt geen speciale krachten nodig om een held te zijn he ;)
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    ®Hiro
     
  19. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een half uurtje dan kan ik weer genieten:cool: :) \o/
     
  20. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb hem net gezien, echt mooi om te zien hoe ze nu eigenlijk langs elkaar heenlopen steeds en niet van elkaars krachten afweten!


    En je ziet op het einde een stukje dat die agent twee Marks heeft op zijn schouder (blijkbaar een tag van dat hij ontvoerd en onderzocht was), zelfde als Siler die had toen zijn Prison Foto's werden genomen. Dus ik denk dat hij ook ooit gepakt is door die Arts (vader van cheerleader). :)
     

Deel Deze Pagina