1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    CrazY vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    WTF met die trailer aan het eind? :eek:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    22 oktober gaat het dus weer los. Laat het aub niet weer zo'n kut seizoen zijn en aub betere CGI.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Shiiiit. Begint zondag weer. Beter geen emo gedoe. Maar gewoon knallen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Goede, vermakelijke episode. Opbouw naar actie en daarna de eerste slag. Nieuw personage, die weggejaagd wordt door Rick, lijkt te zijn geïntroduceerd. Negan weer ouderwets Negan als hij uiteindelijk Gabriel te pakken krijgt na een domme actie van hem om die baardmans van Hilltop te redden. Hilltop gast gaat weg met de gepantserde auto van Gabriel. Beetje voorspelbaar, dus vermoedt dat we dit seizoen nog wel meer gebruikelijke voorspelbare zaken gaan krijgen zoals in eerdere seizoenen.

    De toon is in elk geval gezet en op basis van deze episode denk ik dat we wel een stuk minder saaie karakterontwikkeling krijgen. Ook de droom van Rick na de oorlog met Negan komt in beeld. Ook Carol en Daryll hebben elkaar weer echt gevonden. Paar leuke quotes van The King, elk belangrijk personage dat nog erg in dubio is. Gaat denk ik wel een goed seizoen worden.

    Eerst volgende waar je echt naar uit kunt kijken om te weten of het zo blijft zou episode 8 moeten zijn, wanneer de mid season finale is. Enige minpunt tot nu toe vind ik de buik van Maggie. Of ze heeft een miskraam gehad, of ze zijn gewoon nog niet ver genoeg in de tijd om iets van haar zwangerschap te kunnen zien.
    Cijfer episode: 8/10
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaaaar.

    Really. Moeten we geloven dat Negan in de eerste episode gekilled wordt? Whats the point. Echt heel slecht geschreven dit. Natuurlijk weer het storm troopers syndroom. En dat voor de 100th episode
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was aardig crap idd. Op alle punten.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Crap episode en toch blijven we maar kijken hehe
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nu viel mij de crappy kwaliteit ook beter op in episode 2:
    Serieus Jesus? Denk je nu serieus dat je zoveel gevangen sacviors kan bekeren? En dan die gijzeling ervoor met hem. Had gewoon een kogel door zijn kop gejaagd. Daryl en Rick die weer eens in conflict raken met hun geweten, wtf man. Het enige verrassende was de terugkeer van een Latino uit seizoen 1, die bij de saviors hoort nu. Ik heb het over die Latino van de familie die je na seizoen 1 niet meer ziet. Voor de rest veel actie deze episode.

    Het toffe was wel dat de groep niet optrok tegen de saviors, maar ze lieten veranderen in zombies om de anderen aan te pakken in hun compound. Maar goed, net als bij Vikings hoop ik snel dat er een eind aankomt. Het is overall helemaal niet geweldig meer, al waardeer ik de terugkeer van meer actierijke afleveringen wel enorm. Het meest storende zijn de voorspelbare dingetjes, terugkerende clichés en het feit dat alles nogal rommelig aan elkaar hangt. Ik ben bang dat dit weer een drag gaat worden.
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik vind het altijd bijzonder knap dat ze walkers van een kilometer afstand door het hoofd kunnen schieten, maar zodra ze Negan kunnen killen ze A) niet eens schieten of B) alles mis schieten. Gaap.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is gewoon klaar. Seizoen na seizoen shit...
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja..
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Weer shit, einde gigantisch voorspelbaar. Valt eigenlijks niets goeds over te zeggen.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Begint gewoon hilarisch te worden zo slecht.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Moet ik nog aan seizoen 8 beginnen?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee :+ Deze aflevering begon goed, maar ging al heel snel bergafwaarts. Er gebeurde dingen die zelfs voor TWD begrippen echt onbegrijpelijk zijn.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, sites mogen van mij een DDOS aanval krijgen voor het uploaden of streamen van deze shit.

    Het is allemaal zo ontzettend dom deze episode, zelfs voor de belangrijkste personages. :F:
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn er hier mensen die de comics van TWD lezen of gelezen hebben? Raden jullie het aan?
     

Deel Deze Pagina