1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kan nergens op download drukken;)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Aah denk dat ik het al weet, ik heb geen account en kan er ook geen aanmaken (er is een waiting list)..
     
  5. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Spannende episode wederom! Balen dat ik deze aflevering nu alweer gezien heb, nu weer die ganze week wachten op de de nieuwe.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verdomme, net Ep03 binnengehaald na een uur downloaden (torrent:emo:) , is het er 1 met een wachtwoord en dat wachtwoord kan je pas krijgen als je van die sms scams hebt gedaan..
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kon niet erg warm worden van deze ep. Dacht dat het weer wat beter ging na het zien van deel 2, maar nu ik deel 3 weer heb gezien, blijf ik koud van deze serie. Zijn niet zo veel eps meer en weet ook niet of ik wel ga wachten op seizoen 2, mocht die nog eens komen. Wellicht hou ik het na de komende eps van s1 wel voor gezien.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben bang dat het wel een 13 in een dozijn zombie verhaal wordt ipv dat het zich onderscheidt, maar maakt met niet zo heel erg uit want zombies zijn gewoon briljant:cool:.
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel een Stagevu linkje voor je, kan je meteen kijken:

    http://stagevu.com/video/buoayzsvzpds
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Beetje een matige aflevering, er is niets mis met een aflevering zonder actie, maar laat ons dan tenminste wat meer weten over de andere personages ipv oppervlakkige gesprekken.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waar haal jij in hemelsnaam je torrents vandaan dan???? Zou me ff aanmelden op Torrentday.com als ik jou was! Download daar al mn series en films, alles met 1,1MB/s of sneller!

    Sorry voor de offtoopic :+! Maar heb de nieuwste aflevering nog niet gezien, net pas binnen gehaald!
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik google de serie/aflevering gewoon en kijk dan wat een gezonde torrent is:+.
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik altijd torrentz.com als zoekmachine :)
     
  14. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Grappige is dat de torrent bij van die overkoepelende sites niet altijd meteen terug te vinden is.

    EDIT: Wat vonden jullie dan minder aan deze aflevering? Ik moet eerlijk bekennen dat het wel heel typisch is dat hij, nadat hij z'n vrouw en kind weer heeft teruggevonden, meteen weer weg gaat om zo'n apekop toch nog terug te halen. Zo wordt Rick wel als die uber good guy afgebeeld.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar Dylan (?) heeft een Saw-actie gedaan en zijn hand eraf gesneden. Waar is hij nu?! Ze moeten alleen de wapens/ammo pakken, en weg gaan. De kruisboog is wel dodelijk ^^. Ook zeer handig omdat het geen geluid maakt.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe serie! Vooral een erg sterke pilot.
    Vond E3 de minste maar toch vond ik hem alsnog erg goed. Er had alleen wel iets meer zombie actie in mogen zitten!

    Er is trouwens officieel bevestigd dat er een season 2 komt van 13 of 14 afleveringen.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat je deze aflevering niet tof vond eigenlijk. Vond het einde echt geniaal, ook die dude die me toch een pak rammel krijgt. Heerlijk moment!
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heeft dit seizoen maar 6 afleveringen?
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup, zo ver ik weet wel.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat de serie juist wel een super mooie serie gaat worden. Vind het survivelen aspect van zombiefilms altijd super cool maar omdat het altijd mar een film is duurt het zo kort. Denk dat de schrijvers juist de tijd krijgen om de spelers goed uit te werken door de series en ze zometeen echt moeten gaan surviven. De zombieoutbreak is pas net begonnen. Kijk hoe bang ze waren dat er nu al eentje komt omdat het eten in de stad op is. Heerlijk. En wat dacht je van mogelijke raiders enz.

    De Zombie's ondanks dat ze sloom zijn zijn toch wel angstaanwekkend. Vooral dat ze op geluid afkomen en het echt volgen maakt ze geduchte tegenstanders. Daarnaast die grote groepen.

    Heb beetje gekeken wat ze in de strips allemaal hebben gedaan (vooral locaties) niet de acties en denk dat het wel stoer wordt. Denk dat het een hele psychologische serie gaat worden. Naarmate de serie vordert zullen er wel karakters bijkomen en natuurlijk dood gaan dus dan zullen er wel conflicten ontstaan

    Btw over Carl

    Vond hem wel cooltjes over zijn vader dat hij weg ging. Misschien moeite zijn emoties te tonen?
     

Deel Deze Pagina