1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Einde was wel cliché IMO. Verder een goede aflevering, al was het niet zo goed als Epi 4. Het einde van epi 4 blijft nog steeds episch ^^.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond hem betrekkelijk saai. Overall vind ik de serie enorm tegenvallen en einde ep5 was ook niet iets om warm van te worden, eerder een simpele manier om de serie nog wat te rekken.
    Maar goed dat ik erna Dexter heb gekeken. :+
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het wel een aardige serie. Die zombies zijn echt enorm cool gedaan. Maar het is een beetje voorspelbaar, en het verhaal vind ik niet zo super tot nu toe. Maar ik blijf het wel kijken. :)
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    episode 5 was echt kut zeg hoe bedoel je hoe kunnen we zo lang mogelijk een serie blijven rekken? allemaal saaie kutgesprekken die nergens over gingen.
     
  5. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben gestopt met de serie. Heb de meest recente ep ook niet gekeken. Wat ik lees heb ik er verstandig aan gedaan want in iedere ep zitten een paar leuke stukjes maar een hoop gezeik om niks en dat boeit me echt geen flikker.

    Heb ook totaal geen zin meer om de serie te gaan volgen. Leuk idee, slap uitgewerkt vind ik.

    Het is allemaal echt veel te langdradig en weinig boeiend.
     
  6. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het totaal met je oneens maarja over smaak valt niet te twisten.

    Hele schrijvende crew van S1 is ontslagen, niet bepaald uniek in hollywood maar zou het toch genaaid voelen om een serie succes vol te maken en de laan uit gestuurd worden. S2 moet 13 afleveringen gaan leveren overigens, dus dat wordt hopelijk een wat vloeiender verhaal.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog maar een ep. Die kijk ik nog wel even volgende week, maar dan hou ik het ook voor gezien. Verwacht niet dat s2 ineens goed wordt, alhoewel, nieuwe crew / schrijvers etc. Maar tot nu toe is het allemaal zo slap en simpel uitgewerkt, steeds van de hak op de tak en waar diepgang geboden kan worden, gebeurd er iets nieuws.
     
  8. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Net episode 6 gekeken...
    Vond het een erg slap einde van het eerste seizoen, hopelijk wordt het 2e seizoen beter want er is zeker hoop!
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond 6 zeer matig. Overall vond ik het hele seizoen maar matig eigenlijk. Weet nog niet of ik aan seizoen 2 ga beginnen, als het zo blijft niet iig.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond maar even kijken. Sinds ep 3 boeit de serie mij nog maar weinig helaas. Ben benieuwd naar het einde van seizoen 1.
     
  11. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik vond het nou niet echt een spectaculair seizoenseinde :/

    Best jammer want het concept blijft nog steeds heel vet. Daarom hou ik goede hoop en zie ik wel wat het tweede seizoen zal brengen. Aangezien dat seizoen 13 episodes zal tellen biedt dat voor de schrijvers ook meer mogelijkheden.
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die deze aflevering erg nice vond 8)
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond hem redelijk, overall nog steeds een zeer matige serie. Maar goed, seizoen is afgelopen en als er weinig of niets veranderd denk ik er niet aan om aan seizoen 2 te beginnen. Het is dat het maar weinig eps zijn dit seizoen, maar het is wel erg simplistisch uitgevoerd.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net ook gekeken, vond het idd ook een iets mindere aflevering. En dat dus terwijl het de seizoensfinale is, dan verwacht je toch een einde dat je erna denk van godverdomme laat dat volgende seizoen snel beginnen, maar dat heb ik dus nou totaal niet :{! Ga t tweede seizoen wel zeker weer volgen, want vond het toch heus wel een vermakelijke serie! En te veel series kijken kan nooit 8)!
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Net episode 1 gekeken, en die was echt gruwelijk vet.
    Hoop niet dat ik de volgende aflevering ook saai vind, het lijkt me net zo leuk allemaal...
    Maar als ik dit lees...:9
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dan tot epi 4 IIG. Wat een epic einde! Of was het epi 2 of 3...Hmm
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    er was 1 serie waarvan ik dacht

    daar moet een 2de seizoen van uitkomen

    dat was met die CIA en FBI (over het lot)
    iemand weet wel hoe die serie heet
    iedergeval:


    deze serie komt niet eeens in de buurt
    dat terwijl ik juist enorm hou van zombie outbreaks
     
  18. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb heel seizoen 1 gekeken...wat een super serie. Van te voren heb ik in 1 ruk de comicserie tot aan nu toe gelezen, die is zo mogelijk nog beter. Behoorlijk grof ook verrassend ook.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Flash Forward?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Flash Forward ja. Echt zonde dat ze daarmee gestopt zijn.
     

Deel Deze Pagina