1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is dat nou hetzelfde ziekenhuis van de allereerste ep?
     
  2. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook net gezien, vond het toffe episode. Leek toch heel anders in die promo
    die dokter was het dus die zei "It is against the rules". Hmm ze hebben dus Carole en Darryl heeft het terug naar de kerk gered. Denk dat de groep dan het ziekenhuis gaat aanvallen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij was de episode uit de eerste aflevering een voorstadje van Atlanta, aangezien het niet midden in de grote stad was. Toen Rick in die episode uit het ziekenhuis ging, toen was hij eigenlijk al in een rustige buurt.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Klopt, voorstadje van Atlanta als je goed naar de omgeving kijkt. Rick zit daar ook meer in een natuuromgeving dan in deze episode het geval was.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vond het een saaie ep dit keer. Preview zag er daarentegen wel tof uit
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje meh idd en verder niet echt een verassing.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2014
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Miss in een spoiler tag zette. Als mensen dit lezen en dan de aflevering zien kunnen ze al weten wat je bedoelt?
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Was al gespoild door piratebay comment. Wist niet dat die Dude Abraham heette en die andere Dude eugine. Dacht dat eugine de broer was van darrle :p. Maar iid erg saai. Wist ook niet dat abraham met die chick wat had..
     
  10. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Over de aflevering
    wat denken jullie is Eugène nu dood?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Denk dat die wel dood is en dat hoop ik ook. Irritant stuk stront vond ik het. De klap die hij maakte met zijn voorhoofd zou genoeg moeten zijn voor een hele zware hersenschudding en daar kan je met zo weinig middelen toch niets aan doen. En eerlijk gezegd vond ik het toch al de meest irritante van het stel, zelfs die dominee vond ik nog prettiger in het verhaal in vergelijking met Eugene. Toffe episode, moet wel toegeven dat ik het toegeven van Eugene nog niet verwacht had. Overall gezien is de episode misschien niet al te best, maar episode 6 beloofd dik te worden. Helaas nog 3 episodes en dan gaan ze er godverdomme weer twee maanden uit. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2014
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat van Eugene was wel voorspelbaar. Had al de hele tijd zo'n vermoeden.
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vond die Eugene al vanaf day 1 één grote joke

    Ik had zoiets van: deze popie jopie die de wereld gaat redden ? naahhh... iets klopt niet.

    Ben benieuwd naar volgende week.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Over de preview van volgende week

    Na de preview gezien te hebben denk ik dat ze pas de laatste aflevering naar dat ziekenhuis gaan. Volgende EP wordt dan hoe Carol en Daryll achter die auto aangingen en hoe Carol in dat ziekenhuis beland. EP daarna weer met die groep van Abraham en Glenn, en de laatste EP dat iedereen dat ziekenhuis gaat aanvallen. Ben wel benieuwd naar de laatste 3 EPs i.i.g.!! :)
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Daaaaamn, ik was die Beth helemaal vergeten. Wat was er precies gebeurd waardoor ze weg raakte van die groep?
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zij was toen met Daryll in dat huis die ze later hadden verbrand. En toen ze weer op de weg waren werd beth opeens ontvoerd door die auto met dat witte kruis op de achterkant.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, dat huis dat ze verbrand hebben was eerder. Daarna kwamen ze bij zo'n golfclub en een hoop walkers. Tijdens het vluchten was Beth als eerste buiten en Daryll kwam te laat, want ze zat toen al in de auto en werd weggereden. Die verwondingen kloppen ook niet helemaal in de eerste aflevering met haar. Althans, er is nog weinig duidelijk daarover, want ze was in de aflevering van de ontvoering van vorig seizoen nauwelijks gewond, of helemaal niet meende ik mij te herinneren. Er moet de komende afleveringen meer duidelijk worden, aangezien Carol ook binnen is gereden in het ziekenhuis.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ohja dat was het inderdaad. Maar in dat ziekenhuis vertelde die agent tegen haar dat ze langs de weg is gevonden omgeven door walkers. Dit was niet zo want ze hebben haar gewoon ontvoerd. Maar komende afleveringen moet er inderdaad wel meer duidelijk worden.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beetje saaie episode, maar wel één die aansluit op de laatste twee afleveringen dit jaar en de mid season finale. Goede karakterontwikkeling ook en afgaande op locatie, aantal voor- en tegenstanders konden we wel eens een epische mid season finale krijgen. 7/10, vooral punten voor de karakterontwikkeling en de goede afsluiting.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik vond dat verhaal ook niet helemaal overtuigend, volgens mij was ze gewoon drugged en meegenomen
     

Deel Deze Pagina