1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Toen Dawn aan gaf dat ze Noah ook terug wilde zodat hij weer haar sloofje uit kon hangen, was het voor Beth duidelijk dat al die bullshit die ze eerder tegen haar had gezegd gelogen was en dat ze een tiran is die kickt op het rondcommanderen van mensen. Ik denk dat ze Noah voor haar wilde beschermen, maar de uitvoering met het schaartje was een beetje jammer. Overigens vind ik het niet zo erg dat ze dood is, ze voegde naar mijn mening weinig toe aan de groep en de serie. Deze story arc had van mij dan ook niet echt gehoeven.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat ook zo lekker hypocriet is:
    Maggie die in eens in een tranen trauma is. Eerst niet of nauwelijks een fuck geven om je zusje, lekker naar Washington gaan en zo. Je moest eens weten hoe vaak die memes met die constatering op de FB pagina gepost zijn. Maggie is misschien wel minstens zo dom als Beth.
     
    Leoni vindt dit leuk.
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Over Beth
    ik vond het niet zo gek van Beth hoor. Op de boerderij heeft ze met scherven van een spiegel haar polsen door gesneden. Ze zag toen geen zin meer in het leven. Volgens mij wou ze liever een tiran (zelfde type als de govenor die haar vader onthoofd heeft) stoppen, dan om haar schouders op te halen en verder te gaan. Verder zou sowieso iedereen in shock zijn denk ik als iedereen in zombies was veranderd, mensen doen dan niet altijd logisch


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Beth
    Mensen zijn nu bezig om een petitie te tekenen dat Beth terug moet komen. Zijn al 30.000 mensen die getekend hebben :+
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mafkezen. Gewoon klaar nu. Vond de midseason btw wel tof.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Alleen jammer dat je na iedere midseason weer moet wachten tot februari. Aan de andere kant sluit het dan weer mooi aan met Game of Thrones.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is er mis met sommige mensen?

    + Dat was wel een aardige headshot dus weet niet hoe ze dat willen doen.
     
    TobiasBB vindt dit leuk.
  8. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Laten we op xbw petitie beginnen om

    Seizoen 1 spoiler
    de broer van Darryl terug te laten komen!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Denk dat je ergens een stukje gemist hebt dan...

    Die is veranderd in walker in seizoen 3. En daarna gestorven door een mes van daryll.
     
  10. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Had ik niet gemist, maar vind ik net zo'n idee als die van de petitie met 30,000 mensen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naja, blijkbaar proberen mensen het toch, zie je nu ook. Beth is ook hartstikke dood. Qua looks is het misschien jammer maar zo boeiend voor het verhaal was ze niet.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wil Lori terug!

    Helll no.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan ook wel casting director worden voor the Walking dead, ze bellen gewoon de cast van the Wire op en kijken wie er tijd en zin heeft als ze een neger zoeken :+
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet er wel eerst eentje dood
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik begin nog maar net met dit seizoen, op dit moment zitten er nog drie The Wire negers in, al staat 1 ervan al wel met 1been in het graf :+
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat terwijl er een hele school opzet schijnt te zijn waar amateurs, en fans, worden opgeleid tot walker. Zijn hele specifieke eisen voor. Lijkt me alleen niet prettig om tig uren in de make up te zitten. De mensen die Uruk Hai speelden in LOTR zaten ook 3/4 uren per dag soms in de make up. 8)
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Beter dan dat ze alles met CGI in elkaar flansen Yellow. Wel hele zit, inderdaad.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan nu nog iets tegen het slechte geluid van wapens, en vooral hoe ze richten en hoe het vuur eruit ziet als er een kogel uit vliegt. Jezus, wat nep is dat. 8)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Maandje nog en ik lees berichten dat het meest gewilde personage er eindelijk in komt in de tweede helft en dat onze geliefde afro amerikaan ook een rol weer gaat krijgen. Reden dus om weer vooruit te kijken.

    Mijd trouwens alle fanpagina's etc zoals gebruikelijk, want weet helaas alweer iets teveel.
     

Deel Deze Pagina