1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Voetbal International

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Seh, 25 okt 2011.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Het idd nu wel erg geforceerd allemaal maar nog steeds prima kijkvermaak imo. Gewoon live, lekker aan de kust van Scheveningen, achter je zie je de zon ondergaan etc. Heeft gewoon een lekker gezellig sfeertje allemaal en gewoon slap geouwehoer. Prima met een bierie op de bank of als je daar in de buurt bent, en gewoon slap over voetbal lullen en van alles en nog wat. Lekker standsfeertje erbij. Zoals een zomer in NL hoort te zijn! Gewoon niet al te serieus.

    NOS vind ik dikke poep, Frank Snoeks moet een kogel krijgen en al helemaal die vent met die lange haren en die baard. Verschrikkelijke shit.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik wacht wel gewoon tot Sierd op YT te vinden is, programma is voor de rest ook schijt namelijk. Sowieso, mensen die interessant willen praten over voetbal op tv, boeiend. 8)



    _O_
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Echt hoor :D.
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Sierd is een klapmongool. Vooral als commentator echt een marginaal figuur.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben ik toch zeer benieuwd wie jij als commentator goed vind.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Jeroen Elshoff is een goede commentator, en voor de rest is het niet veel soeps. Maar Sierd kan ik als commentator echt niet serieus nemen. Hij neemt mij als kijker ook niet serieus heb ik het idee bij hem.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Elshoff is inderdaad een goede commentator, komt bij mij af en toe nog wel saai over.
    Sierd maakt er zeker wel een lolletje van, tijdens Spaanse wedstrijden kan ik van hem genieten.
    Als de wedstrijd saai is maakt hij er nog een leuke wedstrijd van.
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Sierd was weer top!
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zowaar bijna de hele aflevering serieus over voetbal gepraat. Ook wel eens fijn!
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt ook door de gast Theo Janssen, verder hebben ze altijd van die showbizz debielen die liedjes komen zingen. Maar als je een talkshow hebt op 4 moet je die verplicht uitnodigen.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Pfff vermoeiend vandaag. Gezeik op het systeem door vd gijp en dijkshoorn. En vergelijking met Barca dat mensen daar naar toe rijden om goed voetbal te zien en dat niemand van NL kan genieten met het anti voetbal. Alleen ze vergeten dat er een verschil zit tussen club en landenvoetbal. Dit zijn 7 wedstrijden en maakt niet uit hoe je wint. En typisch nederland dit. Pfff

    En ik zou ook genieten van super voetbal maar met deze selectie moet je gewoon blij zijn met elke overwinning. Maakt niet uit hoe je het haalt.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit inderdaad

    En Dijkshoorn is echt een druif. Voegt echt helemaal niets toe aan dit programma
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Het ergste is nog dat morgen al die schapen in Nederland bij de koffieautomaat die beunhazen gaan napraten..
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik ben eerlijk gezegd zo een persoon, de eerste wedstrijd zat bij mij nog gevoel in van de wraak van 2010, en dan kijk je niet echt naar het spel.
    Maar het spel tegen Australie en Chili vond ik niet om aan te zien, het is leuk dat Nederland wint, maar mede door het spel kan ik er eerlijk gezegd niet van genieten.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Van de 270 gespeelde minuten, waren er 220 niet om aan te zien.
    Maakt mij verder niet uit, aangezien 9 uit 3. Ja, ook ik zie liever flitsend voetbal met resultaat, maar dat kan (mag) je van deze selectie niet verwachten.
    Van Gaal haalt er op deze wijze het maximale uit en dat is knap. Daarnaast heeft onze laatste linie zich tegen Chili meer dan bewezen _O_

    Resultaat >>>>> mooi voetbal (op een eindronde waar je het verschil in 7 duels moet maken)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wanneer heeft Oranje dan voor het laatst echt (en voor een lange tijd) mooi aanvallend voetbal gespeeld? Geef eens enkele voorbeelden.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zeer terecht punt, maar zo slecht als nu is het sinds tijden niet geweest.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    1998 en 2000 speelde Nederland aanvallend voetbal.
    Waren hele mooie voetbal wedstrijden.
     

Deel Deze Pagina