[XOne] Tv

Discussie in 'Games' gestart door cowboyNeal, 29 okt 2002.

1. cowboyNeal

cowboyNeal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een geschikte tv diameter als je met z'n 4-en achter 1 tv wilt gamen? komt 72 cm in de buurt ?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm .. ik speel op een kleine beeld buis .. en dat gaat ... maar hoe groter hoe beter .. op een 72 cm moet het aardig lukken hoor

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 72cm breedbeeld tv en ik vind het beeld te klein als je met z'n vieren speelt. Het is wel te doen. Ik vroeg me af, is er geen manier om 2 of meer tv's op één xbox aan te sluiten.

4. cowboyNeal

cowboyNeal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ivm die lan party en de vragen of mensen zelf hun tv mee moesten nemen ben ik wat op zoek gegaan naar mogelijke tv's.

maar als je 2 tv's wilt aansluiten heb je 2 uitgangen nodig dus 'k denk niet dat het gaat werken.

5. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    je zou eventueel met een splitter 2 tv's aan kunnen sluiten, maar ik denk niet dat dat veel zin heeft, want dan heb je op beide tv's vier schermpjes.
    Ik raad je persoonlijk niet aan om op een 37 cm beeldbuis met z'n 4en te spelen. een 72 cm beeldbuis lijkt mij groot genoeg, we doen het hier regelmatig op een 61 cm beeldbuis en dat vind ik het minimale beeldformaat. 72 cm moet dus groot genoeg zijn.

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    pfff nie zeiken met 55 cm lukt het perfect, je moet alleen wat dichter op het scherm gaan zitten

7. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, 55 cm is ook wel goed, zit me net te bedenken dat mijn broer ook een 55cm beeldbuis heeft en we daar ook regelmatig met z'n vieren spelen.
    En het is trouwens niet zeiken, maar een mening.

Deel Deze Pagina