Ik heb ff 2 vraagjes met betrekking tot Xbox Live... 1. Hoor je het geluid van de betreffende games door de Headset van je tegenstander? Dat lijkt me zeer irritant. 2. Kan je muziek dat op je HD staat gebruiken tijdens een Xbox Live potje? Hopelijk kan iemand (die al XBL heeft, Fardo maybe ) deze vragen beantwoorden!
Ja hehe, dat snap ik ook wel. Maar als hij bijvoorbeeld een 5.1 setje heeft en die hard aan heeft staan, hoor jij dat dan niet doordreunen door die headset? Dat lijkt me klote...
1)je hoort alleen voice background noice word eruit gefilterd (van horen zeggen ik heb nog geen headset) 2)HD muziek alleen als de game het support MA en UC dus niet
Tuurlijk hoor jij het dan! Duh... dat ligt aan de koptelefoon, niet aan xbox live. Wil je ervan af... koop dan een gesloten systeem, maar dan hoor je je tv weer niet natuurlijk. Je kan ook een mixer ertussen zetten en al je geluid op een gesloten koptelefoon zetten.... maarre da kos wa Enne achtergrond geluid er uit filteren???? Nah lijkt me sterk, waarschijnlijk werkt het met een soort noise gate systeem net als yahoo messenger enzo. DWZ dat het pas geluid doorstuurt als het boven een bepaald niveau komt. Dan stuurt het dus of alles of niks door. Dus hoor je als iemand praat de stem & het achtergrond geluid en als ze stil genoeg zijn hoor je helemaal niks. Ben bang dat je daar niks aan kan doen.
interviewtje met een canadees hier over: Ikke says: okey question 1: do you hear the sound of the game of the opponent also through the headset? Alex says: not usually Alex says: unless they crank their volume to the max Alex says: then you just tell them to turn it down Ikke says: question 2: can you use the music that is on your hard disk too? Alex says: depends on the game Alex says: motoGP you can Alex says: but some others you cant als je nog meer vragen hebt post ze hier dan maar.
no problem, en vraag 1 komt er dus op neer dat wanneer je tegen iemand speelt met een enorme grote geluidsinstallatie en hij deze behoorlijk hard aan zet je dit dus hoort omdat het dan ook door de microfoon gaat.