Twee nieuwe GTA's!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 3 mrt 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Twee nieuwe GTA's!!!!!!!!!!!

Op www.insidegamer.nl stond dat er twee nieuwe gta's komen.
    Het vervolg op Vice City : San Andreas.
    En GTA 4, deze misschien een launch titel voor PS3.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het zou wel heel erg vet zijn!:cool:

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    PS3 wordt wel cool denk ik! :cool: Xbox 2!!! yummy!

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    huh, 't ging toch over GTA ?

Heeft er niemand toevallig ergens wat screenshots gevonden van deze nieuwe pareltjes ?

6. majestik

majestik Gaming 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn nog geen nieuwe screenshots van de nieuwe gta :mad:
    Ik hoop nou dat ze licensies hebben en dat je lekker op een kawasaki ninja kan rijden. :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee duh, als je het verhaaltje had gelezen wist je dat het spel nog niet officieel is aangekondigd en dat dat nog een tijdje gaat duren.

8. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Klotuhhhhh... net me ps2 verkocht terug kopen die hap!

9. BlUNd

BlUNd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej hoeft nie, ps2 zuigt, op de xbox komt genoeg moois, kijk alleen al naar driver 3, en op den duur zal ook gta op xbox komen, de box verkoopt immers steeds beter en dat weten de developers ook wel

10. majestik

majestik Gaming 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Tja maar sony heb nou eenmaal een contract met take2

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja hoe zit dat precies? Tot hoe lang loopt die frickin' deal, oftewel: tot hoe lang is GTA Playstation-exclusive???

Ik wil GTA op de XBOX!!!! :mad:

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    vergeet GTA we krijgen Driver 3 :). En hij loopt tot 2004. GTA kan mij persoonlijk niks boeien.. wordt echt vet snel saai.. geef mij maar driver

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja das waar hoor.
    Ik heb tot nu toe alle grant theft auto's gespeeld maar ik vond echt alleen deel 3 een super game.
    Tuurlijk is vice city geweldig enzo,maar tis gewoon gta3 in een nieuw jasje hoor.
    Maar die jaren 80 sfeer boeit me wel evenals de muziek erbij.

Maarja ik raakte vrij snel bored bij vice city dus bij hetvolgende deel mag er wel een hoop meer inzitten als bij 3 en vice city anders koop ik hem niet.

14. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh. Het is waar dat VC eigenlijk een geupgrade versie van GTA III is, maar er zit dan wel heel veel nieuws in. Vliegtuigen, helikopters, motoren. Veel meer keus uit auto's en boten en wapens. 80 gebouwen waar je in kunt. Verwisselbare kleding, de stem van Ray Liotta. Smashable auto's en banden die lekgeschoten kunnen worden. Meer missies en secrets en een grotere gamewereld. Zo kan ik nog wel ff doorgaan......

15. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zou er nu nog bijgemaakt kunnen worden voor het volgende deel gta tegenover gta vice city?

Tis net wat je zegt vriend,Er zit gewoon al FUCKING veel in gta vice city dat de drempel keer op keer hoger gelegt moet worden.

Als het ze lukt vind ik het ernstig knap hoor en koop ik hem zeker,maar hij moet wel een hooop nieuwe shit bevatten.

Ik ben in elk geval benieuwd.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  16. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het enige dat nog te wensen overlaat in VC de besturing en de graphics zijn. Dat handmatig mikken met sommige wapens is gewoon zwaar frustrerend. De graphics kunnen ze op de PS2 weinig meer aan doen, die zit al aan z'n top....

17. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En ze kunnen die vele bugs eruit halen:)
    Gta vice city zit er vol mee man :)
    Ben je relaxed mensen aan het doodkarren,veranderd de weg in een blauw vlak ofzo :) :)

Gta 3 had hier veeeel minder last van,maarja gta vc is daarintegen ook wel veel eerder uitgekomen dan gta.

18. mischa

mischa Guest

ze motten na 2004 xbox exlusive van maken en een leuke multiplayer erin duwen dat was zoow lachen over het netwerk :)

19. mischa

mischa Guest

gta2 was lachen over het netwerk

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Driver kan mij persoonlijk niet zoveel boeien, maar misschien dat deel 3 daar verandering in kan brengen....

GTA snel saai??? Nee man, ik speel dit spel nu nog af en toe, en ik heb hem sinds de release, gewoon lekker joyriden, echt lachen.

Ik verwacht dan ook heel veel van Vice City op de pc, vooral als ik dat zo hoor van Stijn :9

Goed, één storend minpuntje dat hopelijk bij de volgende versies opgelost is: het korte "geheugen" van het spel. Daarmee bedoel ik dat rijdende auto's ineens verdwenen zijn zogauw je je omdraait.

Voor de rest is GTA echt een absolute topper!

Deel Deze Pagina