[XOne] Twee spelers op je Box met Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door TheWalrus, 18 jun 2003.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Is het meestal mogelijk om, net als met system link, met twee spelers anderen uit te dagen ?

Ik vraag het me voooral af voor Unreal Tournament en Mech Assault maar als je meer games weet waarme het mogelijk is hoor ik het graag.

Met meerdere spelers op je box tegen anderen spelen lijkt me het beste wat je op computergebied kan doen. Met halo op xboxconnect krijgen we er niet genoeg van.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat is geen probleem ... je hebt een gamertag en je kan vrienden adden en deze uitdagen ... straks is het zelfs mogelijk om via msn of mobiele telefoon afspraken te maken voor een toernooi

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duurt dat eigenlijk nog met dat msn gedoe of komt dat in zes

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja is dit zo?, met zijn 2en op 1 xbox en dan live, dan heeft er toch maar een een gamertag

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    yup, dan heet player 2 <jouwgamertag>Guest. In mijn geval dus ocmerGuest

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Maar wat ik me dus afvraag, kan dat met unreal, moto Gp en Mech Assault, en met welke games nog meer ?

Vooral met Mech Assault, kan dat met twee op een box gecombineerd met live ?

Wolfenstein viel me vies tegen omdat je niet met twee op een box op live kunt spelen.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2003
  7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Met mechassault kun je jezelf +1 vriend en bij mij moto gp jezelf + 3 vrienden. De rest weet ik niet.

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    MotoGP2 kan het ook. Laatst met het bezoek gedaan. Snel voor hem een bike in elkaar geflanst. Mooi man!!

cya

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waarschijnlijk op de launch datum van xbox live in amerika .. dus rond november... xbox live 2.0 word trapsgewijs uitgerold.. elke keer een klein stukje

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

jeb tenzij jouw broertje vriend vriendin ook een account heeft dan heeft hij ook een gt + headset enz

aleen iemand met een xbox live account kan gebruik maken van een headset ;)

en het is idd spel afhankelijk sommige games vereisen meer processor vermogen dan andere... daarom kan je met motogp max 4 spelen ... en met RTCW maar met 1

11. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik nou net vandaag gelezen hebben dat daar een oplossing voor is.

The Dual Headset contains a splitter and a headset so two players can enjoy the full benefits of Xbox Live. The splitter is the key that unlocks this precious gift of sound and voice chat to the second player. You plug the splitter Xbox Live communicator, and then plug in two headsets in, it is as easy as that. Once plugged in, both players can enjoy the benefits of playing over Xbox live.

http://xbox.gamezone.com/gzreviews/r22390.htm

staat alles wat je wil weten over de 'dual headset'

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Geinig, kunt altijd proberen :)

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    of je koopt gewoon Brute Force/MM3/MA + Starterkit en je hebt 2 gamertags (+ gratis i love live game)

14. Poykeman

Poykeman XBW ''Die Hard''

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh, hier baal ik weer van dan.
    ik wou laatst SOF2 kopen, om Halo eens een beetje af te wisselen, maar dat was maar voor 1 speler. RTCW dus ook al :mad:

Maja, dan zal ik voorlopig nog wel ff halo blijven spelen, veel cooler om met z'n 2,3 of 4en te gamen vind ik :9

15. robroi

robroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een memorykaartje hebt, kan je deze gewoon meenemen naar je maatje. kan je gewoon op zijn xbox smaen met 2 gamertages spelen en ieder een eigen headsetje

Deel Deze Pagina