Twee zwaaarwegende redenen om Soul Calibur 2 te scoren op de GC!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 26 jun 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Onze inhouse Beat'm Up Mastah Soulfighter probeerde Soul Calibur 2 al even uit, en was behoorlijk enthousiast over Namco's vervolg op de legendarische Beat'm Up op de Dreamcast, het spel dat er nog steeds verdomde goed uitziet, overuren draait bij verschillende DGS crewwies thuis en over het algemeen nog steeds beschouwd wordt als een van de beste Beat'm Ups known to man.

Maar genoeg geleuter over het vorige deel, Soul Calibur 2 is door Namco op een handige manier (beter gezegd: een slim staaltje marketing) interessant gemaakt voor alle consoles. Zoals je een tijd geleden al kon lezen heeft de PS2 versie Heihachi, de Xbox spelers krijgen Spawn, en de Cubisten kregen Link voor hun kiezen. Vandaag maakte Namco duidelijk dat Westerse gamers toch het beste de Cube versie kunnen kopen. Niet zozeer omdat die er beter uitziet (well, it does, actually ) maar vanwege de bijzondere toevoegingen.

Er komen namelijk twee strijders uit Soul Calibur terug die in Soul Calibur 2 in Japan misten, Rock en Hwang (favoriet van ondergetekende). Deze twee heren breiden het uitgebreide legertje strijders van SC2 verder uit. Daarnaast is er een grote kans dat ook Lizard Man terugkomt. Leuk nieuws voor de fans dus, en we hopen (en rekenen er eigenlijk ook op) dat deze drie ook de oversteek naar Europa maken. Zodra we die bevestiging hebben, lees je het hier.

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja en die 3 characters zitten in alle 3 de consoles en de xbox versie heeft Live dus kan je ze altijd nog downloaden..

3. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    wie is Lizard Man ????? iemand Screens ????

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    @ Teh Flood

SCII is niet Live enabled.

Maar ik wist eigenlijk niet dat die 2 xtra characters alleen voor de GC gelden.
    Ik dacht dat ook is bij de NTSC PS2 en XBOX versies.

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is pas nog een thread voor geopend dat ze op alle versies komen dus ik zie het niet helemaal. En idd SCII gaat niet live maar mischien kunnen ze er nog wel een downloadebel content inbouwen, niet is zeker.

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je vergelijkingsmateriaal dan? Bovendien vind ik die link er nog lomper uit zien dan de link uit de Windwaker...

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jonge dat deed ie gewoon om even zijn engels op niveau te krijgen zal morgen wel een proefwerk hebben ofzo. Moet toch een reden verzinnen, of mischien heeft hij een link je weet het niet he :) ...

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Of je hebt een bril nodig
    of je bent blind
    of je hebt geen ogen
    of je bent gewoon een xboxfanboy

Kijk maar eens goed naar beide personen.
    En dan zal je zien dat de SC link er mooier uitziet dan de WW link.

Weet je wat BTW een triest figuurtje is??
    Spawn! Hij is lomp, traag, kan amper truukjes en ziet er lelijk uit.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    3 dingen:

1. Ik denk dat mijn engels beter is dan dat van jouw
    2. Ik heb morgen geen proefwerk, want ik heb vakantie
    3. www.dgs-online.nl

10. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ je hebt gewoon het stomme nieuws van DGS gekopierd cntrl+C en dan hier geplakt:p hoe origineel:D

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Karakters zijn voor alle versies.

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    van dit spel was toch ook nog een deel soulblade? op de psx?

13. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op de psx was hij ook als soulblade verkrijgbaar maar die was niet zo mooi hoor.
    Logisch want de spelcomputer was nog niet erg krachtig.
    Op de Dreamcast kwam het spel tot leven.

He Spawn is een duivelscreatuur, je kan toch niet verwachten dat hij er mooi lief uitziet met een leuk bloemetje in zijn haar of zo.

Laten we gewoon afwachten welke van de serie er het best uitziet en dan beslissen op welke console je hem koopt.
    No big deal toch.

14. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    die wouter xbox zit altijd de xbox aftekraken eerst had hij in zijn sig van ps3 word de best en ook een avatar van de ps3 die kerel probeert alles om de box af te kraken....

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en jij laat je erdoor opfokken, laat die goser toch joh, lekker negeren, d'r komt toch niets objectiefs uit...(ik ben nog niet zo lang hier op 't forum, maar dat heb ik al wel gezien :))

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is daar mis mee??

Is toch niet verboden?? Is toch geen misdaad??

Mijn voorkeur gaat gewoon naar een andere console en aangezien iedereen in Nederland een vrije mening mag hebben zie ik het probleem niet.
    Of jij het er mee eens bent is jouw probleem.

17. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, maar je moet niet lullen, ik vraag om vergelijkingsmateriaal, ik vraag niet om een Wouter Xbox die lult dat ik mijn ogen moet opendoen ja...

Maar ik bedoel, je maakt deze topic met twee zogezegd goede redenen... Maar de redenen zijn allemaal bullshit :eek:

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is een bericht wat op dgs-online vond dus als je vergelijking materiaal wil dan moet je bij hun zijn.

De reden is dat als mensen een xbox en een GC hebben, dat ze deze game volgens DGS-online beter op de GC kunnen kopen.

19. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    xbox ruikt lekker, gamecube ruikt, ps2 stinkt!

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Deel Deze Pagina