Twijfel(alweer)

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Nou ik verveel me dus door de vele vrije tijd die ik heb en ik heb games die ik nooit meer speel.Ik w8 nog op games maar ik wil er denk ik nog een gaan kopen misschien vanmiddag al.Maar ik twijfel nog al,Tony 4 lijkt me zeer bruut maar fia ook,hebbuh jullie nog adviezen?

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, de games in mijn sig misschien ?

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je daar uit moet kiezen zou ik voor Tony gaan

4. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag bij de Media Markt en de FRS. Ennuh ik zag wel een paar leuke games. Die Tony Hawk 4 lijkt me bruut, ik zou hem eerder kopen dan Fifa 2003. Maar kijk maar ff. Ik ga misschien Blinx binnenkort halen.

5. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    ey? over 2 dagen UC, over 4 dagen SC, wat wil je nog meer

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Koop Sega GT 2002 en ruil hem tegen mijn TS2.:p

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik haat dit soort twijfel topics. Martijn, pas die FAQ van je ff aan :)

8. masterape

masterape Guest

Hmm are you sure that UC 2 dagen verwijdert is en SC 4 want dan w8 ik denk ik even want ben een beetje krap bij kas.

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Morrowind en Sega GT 2002 kan ik je hartelijk aanraden.

10. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag in de winkel zeiden ze dat SC eind november pas komt waarschijnlijk.

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als je nog twijfelt over TonyHawk niet doen gewoon kopen hij is echt zwaar vet. (pu gaf hem een 9,2 dus dit zegt genoeg)

12. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet echt, je moet hem zelf ook wel leuk vinden. Ik koop ook geen games alleen maar omdat ze een 9 of hoger krijgen

13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten....
    Splinter Cell...
    Game of the Year... <---Voor de Xbox.. :cool:

En anders Tony 4.. Is coole game schijnt het..

14. masterape

masterape Guest

Hmm ik twijfel ik w8 denk ik eerst op SC en ik heb net paar gamepjes geseald dus mayby kan ik daarna nog een keer een game kopen maar welke dan THPS 4 of UC of een ander?

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jij misschien wel. maar er schijnen dus forum gangers te zijn die et wel handig vinden en die et dus ook niet erg vinden om er op te reageren.

maar om heel eerlijk te zijn prefereer ik ook gewoon om reviews te lezen en daar mijn keuze op te baseren. maar jah :)

(oh en masterape je moet ff mechassault kopen die ownt duidelijk en dan morgen of later deze week SC erbij, thps zuigt ass, same old sjit man.)

Laatst bewerkt: 19 nov 2002
  16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gast de PU. hoezo zegt dat genoeg? dat zijn een stelletje incapabele rukkers daar. mn moeder schrijft nog accuratere reviews.

17. masterape

masterape Guest

Nou ik twijfel nu tussen UC en SC.Ik heb nu genoeg voor een binnenkort kan ik er 2.Maar wat zal ik doen nu gelijk UC bestellen of w8 volgende week op SC?

18. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eerst SC, das een goede SP game en daar ben je wel ff zoet mee (heb van sommige gehoord dat ze er meer dan 23uur mee bezig zijn geweest :cool: )
    en dan UC, lekker simpel je vrienden of als je geen vrienden hebt (:p) hebt de bots helemaal tot gort fraggen

ohw en kijk ff naar die reply van fallout:
    ----------
    (oh en masterape je moet ff mechassault kopen die ownt duidelijk en dan morgen of later deze week SC erbij, thps zuigt ass, same old sjit man.)
    ----------
    daar sluit ik me bij aan

maar jah, als je een beetje uitgegeken raakt door alle shooters moet je g'woon voor thps gaan (blijft zelfde maar is meestal toch wel leuk)

19. masterape

masterape Guest

K en 23 uur vind ik niet echt veel om eerlijk te zijn,en hoe zit het met fifa 2003 en morrowwind?

20. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    2,5 uur per level vind ik toch redelijk veel
    Halo had ik met 15 uurtjes (denk ik) uitgespeeld

fifa trekt me niet echt eerlijk gezegd, ik heb t niet zo op voetbal spellen:eek: *rent snel weg voordat ie een lading fans over zich heenkrijgt*
    Morrowind ziet er goed uit, lijkt me ook een prachting spel, maar ik heb m hier nog niet in de winkel gezien... terwijl ie -als t goed is- al uit is
    als ik m in de winkel zie liggen dan haal ik m denk ik wel meteen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina