ik ben van plan binnenkort een Xbox te halen, maar begin wel te twijfelen, sommige games zouden schokken tijdens pal60 (halo) en pal 50 (halo) en ik was van plan om bij de xbox halo te halen, geef me een advies zodat halo en ook andere spellen niet gaan haperen. Thanks, een xbox freak in wording
ik heb halo nog nooit zien schokken....t enige wat ie doet is tijdens de levels laden....(ala....ehm....halo stijl....[fk, ik weet zeker dat er andere voorbeelden zijn]...ook nog nietmand hier over een schokkerige halo gehoord....)
Halo schokken? Hij loopt echt perfect zonder schokje aanwezig, niet in de gevaarlijkste gevechten... Perfect is het
Het gaat er om hoeveel hz je TV is he :{. Dat het een breedbeeld is maakt niks uit, voor mij part is het een pimpelpaarse drol met uithangsels :{.
Schokken heb ik eerlijk gezegd wel eens gehad. Als er best grote gevechten zijn loopt ie soms niet vloeiend. Maar dat is echt heeeeel zelden gebeurt..
nee halo is de lauwste omdat de gameplay goed is het geluid is goed maar ook omdat hij gewoon zo goed loopt ZONDER SCHOKKEN
Jah dat moet idd werken. En Halo schokt nauwelijks. Ik heb ut 1 of 2 x megemaakt toen ik in co-op bezig was op Legendary. Toen was er ff te veel actie!
Ja kan, ik heb ook een breedbeeld tv 100hz en xbox op 60 hz. Ik heb halo ook nog nooit zien schokken.
hij kan dat makkelijk aan ook al zou het nog veertig hz meer zijn doet hij het nog maar niet iedereen heeft een breedbeeld
Als je alleen maar twijfelt over het aanschaffen van een XboX vanwege het mogelijke 'schokken' tijdens Halo op 60hz... Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar anders zet je voor het spelen van Halo gewoon je XboX op 50hz en dan is het 'probleem' verholpen. Gewoon een kwestie van aanvinken in het menu....het probleem schijnt trouwens alleen met Halo zo te zijn. Eigenlijk is het geen probleem want je schakelt heel gemakkelijk over van 60 naar 50, kopen dus die XboX ! Je krijgt er zeker geen spijt van
Dat omschakelen kost je nog geen 10 sec dus ik zou niet twijvelen en kopen zo'n xbox*) ps: You will not regret
als ik de xbox op 60 hz zet, dan kan de tv het toch niet aan (verdubbeling:120hz?) en dan valt er een deel van het beeld weG?
Volgens mij is dat onzin hoor, ik heb nergens last van. Dan zou de 60 Hz optie voor niemand werken hier in NL, aangezien er geen tv's zijn die meer dan 100 Hz ondersteunen. En op een andere tv, die geen 100 Hz heeft, maar wel 60 Hz aankan, draait het ook perfect.