twijfel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XBOX_Enchede, 12 mei 2003.

1. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

ik ben van plan binnenkort een Xbox te halen, maar begin wel te twijfelen, sommige games zouden schokken tijdens pal60 (halo) en pal 50 (halo) en ik was van plan om bij de xbox halo te halen, geef me een advies zodat halo en ook andere spellen niet gaan haperen.

Thanks, een xbox freak in wording;)

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo nog nooit zien schokken....t enige wat ie doet is tijdens de levels laden....(ala....ehm....halo stijl....[fk, ik weet zeker dat er andere voorbeelden zijn]...ook nog nietmand hier over een schokkerige halo gehoord....)

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Halo schokken? Hij loopt echt perfect zonder schokje aanwezig, niet in de gevaarlijkste gevechten... Perfect is het :)

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit gehad dat een spel vast liep of dat halo schokte!!

5. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

ik heb een breedbeel tv, en op hoeveel hz moet ik de xbox zetten en pal 50 of pal 60

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ook niet. Hoef je je echt geen zorgen over te maken ;)

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:- Het gaat er om hoeveel hz je TV is he :{. Dat het een breedbeeld is maakt niks uit, voor mij part is het een pimpelpaarse drol met uithangsels :{.

8. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

breedbeel tv 100 hz, 50 of 60 hz??????/

9. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

pal 50 0f pal 60

10. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Schokken heb ik eerlijk gezegd wel eens gehad. Als er best grote gevechten zijn loopt ie soms niet vloeiend. Maar dat is echt heeeeel zelden gebeurt..

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  11. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    nee halo is de lauwste omdat de gameplay goed is het geluid is goed maar ook omdat hij gewoon zo goed loopt ZONDER SCHOKKEN

12. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

kan dit: breedbeeld tv 100hz en xbox op 60hz???????????/

13. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat moet werken.

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah dat moet idd werken. En Halo schokt nauwelijks. Ik heb ut 1 of 2 x megemaakt toen ik in co-op bezig was op Legendary. Toen was er ff te veel actie! 8)

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja kan, ik heb ook een breedbeeld tv 100hz en xbox op 60 hz. Ik heb halo ook nog nooit zien schokken.

16. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    hij kan dat makkelijk aan ook al zou het nog veertig hz meer zijn doet hij het nog maar niet iedereen heeft een breedbeeld

17. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen maar twijfelt over het aanschaffen van een XboX vanwege het mogelijke 'schokken' tijdens Halo op 60hz...
    Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar anders zet je voor het spelen van Halo gewoon je XboX op 50hz en dan is het 'probleem' verholpen.
    Gewoon een kwestie van aanvinken in het menu....het probleem schijnt trouwens alleen met Halo zo te zijn.
    Eigenlijk is het geen probleem want je schakelt heel gemakkelijk over van 60 naar 50, kopen dus die XboX !
    Je krijgt er zeker geen spijt van ;)

18. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat omschakelen kost je nog geen 10 sec dus ik zou niet twijvelen en kopen zo'n xbox*)

ps: You will not regret :cool:

19. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

als ik de xbox op 60 hz zet, dan kan de tv het toch niet aan (verdubbeling:120hz?) en dan valt er een deel van het beeld weG?

20. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat onzin hoor, ik heb nergens last van. Dan zou de 60 Hz optie voor niemand werken hier in NL, aangezien er geen tv's zijn die meer dan 100 Hz ondersteunen.

En op een andere tv, die geen 100 Hz heeft, maar wel 60 Hz aankan, draait het ook perfect.

Deel Deze Pagina