Twijfelgeval: NHL07 of NHL2K7

Discussie in 'Algemeen' gestart door NamQo, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    wat te halen? de reviews zijn nagenoeg gelijk, NHL2K7 scoort net n paar tienden hoger, maar de nieuwe controls van NHL07 lijken heel goed te werken.

2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe diep wil je gaan? de controls zijn erg cool, maar ook erg lastig om te masteren... ben je een casual of een hardcore gamer....?

3. pmponer

pmponer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga lekker voor 2k7 moet ea maar niet met een crappy shootout komen als demo.
    ik vond de demo van 2k7 erg lekker aanvoelen

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het verschil momenteel op metacritic.com best wel veel eigenlijk. 7.7 voor NHL2K7 versus een 8.4 voor NHL 07.

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eens op IGN.com zou ik zeggen. Daar hebben ze in een artikel een vergelijking gemaakt tussen beide games.
    Passings, shooting, goalkeeping, puc-control enz. komen daarbij aan bod.
    Suc6

6. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ben ook zwaar aan het twijfelen geslagen. Voorheen ging ik blind voor 2k, maar die NHL07 demo (ook al zijn het enkel shoot-outs) voelt erg lekker aan.
    De 2k7 demo is ook wel fijn, maar vervelend dat je alleen in die cinematic mode kan spelen en niet weet of je daar die vervelende cinematic score uit kan zetten. Die cam is namelijk wel erg fijn, maar ik wil als ik een game speel gewoon de stadion geluiden horen ipv een 'spannend' muziekje...
    Misschien koop ik ze wel gewoon allebei, dan ruil ik de naar mijn smaak mindere gewoon weer in voor iets anders.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Uit de Gamespot review haal ik vooral dat de online gameplay van NHL erg tegenvalt. Wil je ook veel online icehockeyen, dan is 2K7 echt veel beter.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is niet de bedoeling dat we threads gaan maken met vragen zoals: welke game moet ik kopen?
    Hiervoor kun je ook terecht in de threads van de desbetreffende games.
    NHL 07 thread.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina