Ja ja ik weet het, dit is al de zo veelste threat hier over en ik heb er dus al veel gevonden. (Lord of the Rings: the Two Towers) Waarom ik een nieuwe maak? omdat de ouden heel vaag waren. Sommige zeiden; 13 of 14 maart en sommige weer februari. Die threats zijn al van vorig jaar en ik hoop dat er vandaag de dag meer duidelijkheid over is, zodat mensen de exacte release date aan me door kunnen geven en misschien ook de winkel waar ze van weten dat hij daar uitkomt kunnen vertellen. Ik heb namelijk geen zin om de 13e al voor niets met mn slaapzak voor de winkel te liggen. alvast bedankt
Wie gaat er dan ook in godsnaam met een slaapzak voor de deur liggen, die game is echt niet zomaar uitverkocht hoor, was zelfs SPlintercell niet. Het spel is niet heilig ofzo... Vet spel, zal op de release vast wel ergens te krijgen zijn.. Wanneer? geen id
Check voortaan allemaal gewoon www.tothegame.com Daar staat het meest recente en hoef je ook niet steeds threads aan te maken edit: er staat bij tothegame 14-Mar-2003 daarop is dan meteen je vraag beantwoord en kan deze thread dicht
Ik was net even te snel met sluiten, goed nieuws voor jullie klik maar op de link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=316337#post316337