1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 27 okt 2007.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Royal edition net binnen gekregen, en damn wat een grote doos....naja is de game niks zie ik het wel....heb wel zin aan een RPG...laatste die ik speelde was Oblivion begin dit jaar
     
  2. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Upcoming Patch Details Xbox 360:

     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: beter een patch! Was wel nodig....
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een demo op marktplace van two worlds
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Ho-ly fuck gasten.
    Deze game is gewoon TE slecht. De demo dan. OMFG GEWOON! Je begint, en die graphics ook.
    WHAT THA FOCK HOE LELIJK?! Oke. Dan hoe je gozer eruitziet. WHAAT THA FOCK? DIE GEZICHTEN? DIE STEMMEN? OMFG?! Oke, ik loop een paar stappen. Ik kom 2 gestoorde orcs tegen (weetikveel wat t zijn). OMFG EN DIE VOICEACTING! LOL GEWOON! Ik citeer:

    ''Bleeh.''
    ''ARGH!''
    ''Meeh.''
    ''OEF!''
    Nja je moet t gewoon zelf horen. TE ZIEK VET GEWOON EIGELIJK! Die pop-up gewoon! Oh jah, nog iets! TE MOOI GEWOON:
    Als je voor t eerst in t water gaat:
    ''Hmmm, wet.''
    WHAWHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Deze game OWNT GEWOON! \o/
    Nee maar ff serieus nu. Pfoe, wat een kutte game zeg. Ik dacht eerst dat t wel eens heel vet kon worden, maar nu ik t gespeeld heb..man, Oblivion POWNED deze game.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @reckuuza Wahahahahh de demo zuigt best wel erg....spel zelf is stukken vetter...demo is echt onduidelijk gewoon :confused: Dan doen ze vaker en dat vind ik gewoon kut geef je verkeerde indruk van de game, Maar overdrijven is ook een vak jonge.....
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of de game suckt of niet, Reckuuza, lees ff deze pagina. Damn. :/
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het op zich wel met je eens.. maar een vraagje he:

    Kijk jij vaak naar gamekings?


    Over de demo... ik moet eerlijk zijn, ik heb het 10-15 minuten gespeeld en hem uitgezet met een gevoel dat ik bijna moest overgeven... vergeleken met oblivion is dit echt super lelijk.
    De controls en de layouts waren ook wat raar allemaal, en die comments die hij maakt zijn ook slecht gedaan, erg cheesy... de bewegingen zijn ook niet om naar huis over te schrijven.

    Nogmaals.. heb er 10-15 minuten acher gezeten.. en ik ben echt niet het type wat alleen maar naar het grafische gedeelte kijkt om vervolgens een game daar volledig op af te kraken.. maar laten we zeggen dat ik tot dusver het wel eens ben met de reviews, matig dus.

    Ik zal morgen wat langer gaan spelen, maar ik ben nog LANG niet overtuigd.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo........dat is sowieso al niet echt iets om een game over tebeoordelen!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Nou sorry hoor, maar ik verwacht niet dat het originele spel veel mooier eruit zal zien. Sommige stukjes zijn wel mooi, als je stilstaat, zodra je begint te lopen gewoon, alles hapert, camera schokt en er is pop-up all over the place. En ik weet mn god niet wat ik moet doen. :+
    Nee maar ff serieus, de demo suckt nogal.
    @ tricker: het moest ook overdreven overkomen. :+
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooohh in dat geval ben je met vlag en wimpel geslaagt :+ Maar eh tja ik heb Royal edition hier liggen en tja alles zit nog lekker in de verpakking :p Ja ik heb hier nu zelf 4 spellen liggen allemaal splinter nieuw in folie....zelfs COD4 ligt hier in folie!!....ik ben bang dat ik mijn xbox360 verslaving kwijt ben...zucht....naja mocht het niks worden prop ik ze wel op marktplaats of hier op bazaar....Two worlds wil ik toch wel proberen....denk dat ik dan Orange box maar ff links laat liggen en die open doe...En geeft niks hoor vent ;) Was gewoon meteen wat beledigd omdat ik de game had gekocht voor een prikkie nieuw en dat die dan meteen zo tegenvalt dacht ik al, kut miskoop
     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de demo gespeeld en geef je helemaal gelijk. Mischien heeft het een goed verhaal, daar kan ik met de demo niet over oordelen. Maar de gameplay voelt waardeloos aan...
     
  13. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo is gwn te slecht voor woorden :'-(
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow heb ook net de demo gedaan, wat droevig zeg. =(
    Ziet er niet uit, speelt niet lekker en wtf is dat ''waaa'' als je het water in gaat. :emo:

    Blij dat ik deze niet gekocht heb en blij dat het zo slecht verkoopt op de 360 iig. :thumbs:

    @tricker: zou hem dus lekker dicht laten zitten en zsm verkopen. :+ Net als meerdere mensen hier. ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha aan wie dan? :+

    Jammer dat mijn xbox nu stuk is, ben nieuwsgierig geworden of de demo echt zo slecht is.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk om dat tehoren! En jij wou nog 3 games van mij :p Nog interesse in 1 meer? :): is wel de Royal edition met vette kaarten set *die ook nog dicht is* en cool t-shirt ook nog dicht :p alles nieuw :p
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Demo is echt bagger ;o
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol deze mag je houden. :+

    Wel mooi dat iedereen het eens is met elkaar. ;)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik wil hem wel kopen!

    ....

    Voor 5 Euro, iemand? :+
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je die kaartenset die erbij zat :+
     

Deel Deze Pagina