1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 27 okt 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, deze post heb ik al meerdere keren geplaatst. Maar ik wil nu zo langzamerhand wel dat iemand even een antwoord geeft op mijn vraag en probleem. Ik wil de game echt graag verder spelen, en helaas reageert die Duitser ontwikkelaar niet, of Poolse. Kan iemand mij nu eindelijk please eens helpen? ;):'-(

    Nogmaals:

    Even een vraagje:

    Zoals jullie weten heb ik, zonder erbij na te denken, per ongeluk een cheat gebruikt. Nu stond er op gamewinners dat als ik die cheat zou gebruiken dat ik geen achievements meer kon unlocken voor dit spel. Nu heb ik al een berichtje gestuurd in het Engels naar de uitgever, maar ik hoop dat jullie me sneller kunnen helpen dan hun en de klantenservice van Microsoft.

    Het is namelijk zo dat ik die gecheate savegame weer helemaal weg heb gehaald en helemaal overnieuw ben begonnen, maar ik heb nog geen achievements gehad op mijn nieuwe savegame. Het had wel gemoeten, aangezien ik The Relic en level 20 allebei al gehaald heb. Kunnen jullie me misschien helpen met een oplossing en uitleg daarvan?

    Ik wil heel graag die achievements halen, ook al moet ik er nog honderden uren voor in het spel steken. Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen?!
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    net toch maar even de Demo bekeken, wat een zieligheid is dit man.. echt wtf.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kan iemand mij bij de volgende achievements een uitleg geven hoe ik ze moet halen? Ik snap niks van spreuken selecteren en wezens en zo oproepen of afvuren. Iedere keer als ik in dat rondje met al die rondjes waar je dingen in kunt zetten iets wil selecteren werkt het niet. Ik zou daarom uitleg willen bij de volgende 3 te behalen achievements:

    1. Create a Bomb

    2. Summon a creature

    3. Fire a chamber 5 spell ofzo.

    4. Degene die moeilijk lijken en ik nog niet heb, maar dat hoeft niet perse.

    Alvast reuze bedankt. Ben nu level 37 en heb de 370 GC achievement al. ;):9
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben net echt serieus met two worlds begonnen, maar ik vind de map echt crap werken.

    je krijgt een quest... maar hoe kom je er nou achter waar je die quest moet olossen/doen?
     
  5. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    hoop dat je er wat aan hebt
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, want ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om ze te kunnen afvuren. Ik krijg iedere keer alleen maar dat standaard beetje vuur en meer niet. Ik weet niet wat ik moet doen of heb ik er soms nog iets voor nodig? ;):'-(
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *Kick!

    Ik snak echt naar een RPG in de stijl van Oblivion!
    Kan iemand me vertellen hoe deze game is? (en of er een patch is geweest voor alle bugs :+)
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    :thumbs:


    ik vind zelf oblivion niks, maar heb me ongelooflijk vermaakt met deze game.
    Het is een game ala oblivion maar dan een stuk beter vind ik...
    goed verhaal, vette gevechten.. en gewoon heel verslavend :thumbs:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet al te veel bugs? Want daar was geloof ik in het begin wel sprake van.
    Dus ik hoop dat ze voor de 360 ondertussen wat patches hebben uitgebracht.

     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem net gekregen maar het eerste stuk was echt belabberd. Word het nog beter of is dat maar schijn :p
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb je wel alle updates?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor de Two Worlds beginners:

    1. De game word beter naarmate je ongeveer twee uur gespeeld hebt en je meer kennis hebt op gedaan.

    2. Ga niet paard rijden, teleporteer quests zijn van harte aangeraden om te voltooien. Teleports zijn er te over, nog meer dan het aantal poorten in Oblivion.

    3. Alle bugs zijn eruit, behalve dus van dat paard en wat andere kleinigheidjes. Ik ben het levenede bewijs dat je de game op de 1000 kan halen. Installeer gewoon alle updates en dan wens ik je veel plezier.

    4. Kan iemand voor me kijken hoeveelste ik van Nederland en de Wereld sta met Two Worlds op de 1000? MyGamercard werkt niet helemaal bij mij, dus ik zou het zeer op prijs stellen in ruil voor mee hulp. ;):)
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Yellow jij bent 1e samen met 1 andere gast die ook 1000 heeft. Netjes hoor :)

    Maar alle updates worden toch allemaal geinstaleerd automatisch? Ik vond die held echt super cliche en de flauwe opmerkingen irriteerde me. Ik moest een Goat Cave in en er was geen focking ingang te vinden en toen werd ik in 2 klappen gedood door een zwijn dus ik kan me niet echt voorstellen dat het veel leuker word. Licht me in aub :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Word wel leuker. Je moet gewoon gelijk een aantal punten in Strength en Health investeren, dan komt het wel goed. Ik had uiteindelijk een supersterk personage met over de 100 punten in Strength, toen ging de eindbaas wel redelijk makkelijk neer. Met Y kun je vooruit springen en met B kun je dingen ontwijken, als je dat eens probeert op kleine vijanden. Toeslaan wanneer zei dat niet doen en ontwijken wanneer zei toeslaan, dan komt het wel goed.

    1ste van Nederland met 1000
    206ste van de Wereld. ;):9
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Meer Two Worlds content

    Two Worlds was geen topper, maar ontwikkelaar Reality Pump blijft het spel trouw. Ze brengen regelmatig nieuwe content uit.
    Op Xbox Live is nu meer content voor Two Worlds beschikbaar. De content heet Curse of the Souls en kost 600 Microsoft punten. De nieuwe content omvat vier maps voor 35 nieuwe missies, voldoende spelplezier dus.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blij dat het topic toch (weer) open is.

    Ben weer volop met de game bezig.

    Mensen die een beetje hulp of info willen, laat maar komen.

    Weet niet zoveel over quests en dergelijke, maar hulp bij levelen of iets in die richting kan ik wel geven. :thumbs:
     
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nodig dat ik TW I heb gespeeld als ik mogelijk TW II zou gaan spelen? Mis ik dan veel achtergrondinfo?
    Ik ben al blij te lezen dat de vijanden niet met de held meelevelen, want dat systeem ala Oblivion spreekt me niet zo aan... al heeft het zeker ook voordelen, toch gaat mijn voorkeur naar niet meelevelen.
    Is er in TW I respawning van vijanden? Hoe zit het met handel drijven? Zijn er veel handelaars? Kan je inventarisspullen ook ergens in een kisst bewaren? Hoeveel kan je max. met je meedragen?
    Sorry voor al die vragen en ik zou ze beter stellen NADAT TW II is uitgekomen :p .. wie weet speelt die helemaal anders? Maar goed, zo weet ik al hoe TW I in elkaar zit. Stel dat ik die toch ooit voor op m'n xbox koop (als die nog te krijgen is ?) ?

    Vraagje @Yellow: "cheaten": dat kan je toch alleen op de pc? Ik dacht dat dat niet kon op een xbox? Blijkbaar toch? Allé, ik vind het wel sneu voor jou dat je met dat probleem zat van je achievements, maar zo te lezen is dat probleem van de baan ;) .
    Ik hou niet van cheaten, dus wens ook zeker niet te weten hoe dat wel zou kunnen op een xbox hahaha ...
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geen respawn van vijanden, af en toe in de avond een geest meer niet.

    Handel kun je goed drijven, want je word al snel vrij rijk.

    In elke stad zitten de nodige handelaren en leraren.

    Je kun je inventaris niet in een kist bewaren en het later ophalen. Hier is het stackingsysteem voor.

    Zo goed?

    Had zelf ook nog een vraagje: Hoe kom ik aan een chamber 5 spell? Waar kan ik die krijgen. Het is de enige wat lastige achievement die ik nog moet. Daarna is het een kwestie naar de 1000 lopen bijna. Laatste achievement is toch 370 G.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  19. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Chamber 5 is the bottom row of cards in any school of magic in the magic screen. You will need 15 skill points in a school of magic to use the Chamber 5 spells so you will need to be a high enough level as well. Once you can get 15 points in a school of magic, mage vendors should start selling the Chamber 5 spells. Try to buy a summon card to go along with the next achievement.


    Heb het spel zelf niet, maar dat staat er op xbox360achievements.com. En als ik het zo lees lijkt het me vrij duidelijk?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik snap het nu helemaal. Komt goed, mijn volgende 5 punten gaan daar zeker aan besteed worden. 1000/1000 here I come. :)

    Alleen al die locaties boven en onder de grond kan nog kut worden.
     

Deel Deze Pagina