1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 27 okt 2007.

  1. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel Yellow!
    Ik ga 17 september afwachten en dan alvast eens in een winkel het gamehoesje opzoeken en kijken of de game me kan bekoren ... meestal koop ik een game intuïtief en is mijn gevoel juist ! Hoewel ik me met Risen toch heb laten vangen precies... maar ooit wil ik Risen wel een extra kansje geven.
    Lezen van previews en revieuw pakt niet bij mij ... die zijn toch vaak heel subjectief ook (vind ik).

    Veel plezier nog met Two Worlds I ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat zal wel lukken. Ben nu level 28 en heb al 3 black towers bezocht. Die andere twee komen ook wel vandaag en ik wil minstens 2 relics vinden en nog een level of 4 stegen plus the chamber 5 achievement en de black tower achievement.

    Probleem is dat je vlakbij dat legerkamp ook een plek hebt waar een relic ligt, maar zowel de geheime ingang als de gewone ingang zijn allebei afgesloten en ik kan ook niet lockpicken.

    Godver, waarom heb ik die guide nu weg gedaan. :'-(
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De enige skill die bij mij nog niet unlocked is, is Earth Magic. Ga je zowat alle trainers in het spel bij af, bekijkt meerdere guides via Google, maar die trainers willen dat mij gewoon niet leren.

    Enige skill die ik nog moet voor de skills achievement. :mad:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mijn guide komt steeds dichterbij mijn huisje in Nederland. Waarom heb ik die andere dan ook weg gegooid een jaar geleden.

    Als die game op de 1000 staat, ben ik gewoon baas op XBW voor een dag. Punt! Stuur ik mevr./mr. Mirik wel naar een terras in Sneek op mijn kosten. :+
     
  5. Bvveendamfan

    Bvveendamfan Guest

    gast, 3 postst achterelkaar? edit ff voortaan;)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Regel: Wanneer er 24 uur of meer tussen een post zit, dan mag er weer gepost worden door dezelfde persoon.

    Ik wist het tot voor kort ook niet, maar nu wel. }:]

    En dat zegt iemand die net komt kijken?
    Nog niet uit de XBW luiers zie ik wel. :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ok: Kan iemand mij vertellen hoe ik in vredesnaam in de meest noordelijke stad Yamalin kan komen? Zou wel ruk zijn als dat niet kon, maar zie ook geen manier om er echt te komen. 8)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tis echt te lang geleden voor mij. Heb wel 980 GS zonder guide behaalt! Mis alleen nog laatste kerkhof bezoeken geloof ik ...
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet.

    Komt er overmorgen eigenlijk deel 2 niet uit?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is echt min. Waarom die stad dan wel op de gamemap vermelden en zelfs zichtbaar in de game zetten???

    Game komt als het goed is morgen of overmorgen uit. Overmorgen is officieel, maar kan iets eerder zijn.

    Bidden dat ze nu niet weer last van waterschade krijgen in de opslagmagazijnen. 8)
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ooit de bedoeling werd dat het een uitbreiding werd?

    Of dat ze dit deel niet op tijd afkregen, of dat het te min was?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Waar is het eigenlijk bevestigd dat de game al eind deze week released wordt? Ik zie namelijk op de meeste sites als releasedatum midden oktober staan, of zelfs eind september. Dus nog zeker twee tot vier weken wachten?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Er zijn ook zat sites die melden vrijdag a.s.
    Ik zie dus juist het omgekeerde.
    Niet Europese sites moet je toch niet naar kijken. ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zo juist besloten een nieuwe character aan te maken en daarmee een nieuwe playtrough.

    Weet alleen nog niet wanneer ik begin, misschien straks wel. :9
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wow, deel 1 nog? Een tweede PT? Waarom dat? Dan zijn er toch wel leukere games nu om te spelen. Ik heb er 1 PT wel van genoten, maar een tweede en nu nog, nee mij niet gezien ...

    Ga dan Amalur spelen :p
     

Deel Deze Pagina