1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Danku. :+ Alweer.

    Zal ook niet de laatste keer zijn dat ik je nodig heb voor een topictitelswijziging :p ( mooi scrabblewoord)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wanneer komt die nou uit? Meende eerst eind vorig jaar, toen juli en wat krijgen we nu? Wil hem heel graag spelen.

    Enige wat ik beter wil zien in deel II is dit:

    1. Verhaal
    2. Bugs/Glitches/Framedrops
    3. Graphics, twijfel nog aan deze
    4. Besturing mag wel iets simpeler
    5. Keuze uit niveau, maar alleen als het mogelijk is
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Komende winter dus. :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Fock hun; die game was al in december vorig jaar voor het eerst beloofd en toen zeiden ze al dat het een volwaardige game was. Ik hoop maar voor ze dat het nu een giga game word, 2x of 5x beter en groter dan zijn voorganger.

    Ik hoop ook dat Duitsland geen waterschade meer krijgt zoals met die CE's van deel I. :x
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeggen ze nu nog steeds. ;) Alleen maar mooi dat ze zich de tijd nemen.

    Dat ze de titel hebben veranderd naar Two Worlds II vind ik ook een goed teken. Het is nu dus zeker een volwaardige sequel voor mijn gevoel. Terwijl het met de vorige subtitel meer leek op een veredelde uitbreiding.
    Maar zoals ik zeg, dat is meer voor mijn gevoel. Het zegt verder niks.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ALs naast Divinity II en deze ook nog Gothic IV uitkomt, dan sluit ik me op een grot ergens :D
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Laatst ze dan binnenkort even met een baklading info en zo komen. :9
    Denk namelijk dat als ze dat niet doen en TES V is officieel, wat het nog niet is, dan sneeuwt deze game helemaal onder.

    @ Gakkie: Dat is een goede; sluit me ook op. ;)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Why Two Worlds II isn't Two Worlds: The Temptation

    [​IMG]

    After the announcement of Two Worlds II, we assumed -- erroneously, it turns out -- that developer Reality Pump had ditched the subtitle attached to the previously announced Two Worlds: The Temptation, and gone with a number. In reality, there was a lot more to it than that.

    The short version, from publisher Zuxxez PR director Joerg Schindler: "The Temptation had been canceled due to technical outdating [sic]. We use a complete new engine for Two Worlds II."
    Dirk Hassinger, who runs U.S. publisher TopWare, gave the full story:

    "After Two Worlds the dev team started an add on," Hassinger wrote. "Later this was too huge and became a full product (Two Worlds: The Temptation), but in the last year as the development went forward, we found the technology outdated and started a new engine generation from the scratch. Now it is a real Two Worlds II with state-of-the-art technology. Of course some ideas and story partly developed in the last couple of years, which could have been a part of Two Worlds: The Temptation (PC/360) and Revelation ( PS3 ), will be used for 2WII, but it is for sure a different title and not a simple rename."

    Well, there you have it. Is it weird we want to play it even more now?


    :thumbs:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Next stop: Teaser trailer en dan gameplay stuff. ;)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Klinkt goed, nu moet ik wel de game checken!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gelukkig maar; snap echt totaal niet dat mensen die zich er aan geergerd hebben niet gewoon doorgespeeld hebben bij het eerste deel. |:-
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu had ik eens de demo van de eerste gedownload, maar dat was echt crap van de bovenste plank en absoluut niet 360 waardig met name de graphics!! Hoop dat deel 2 echt beter gaat worden, en dat je ook een vrouw kunt selecteren.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met dat als belangrijkste punt natuurlijk! :+
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik vind dan weer van wel, mannelijke figuren heb ik niet zoveel mee lol Behalve als ze zo cool zijn als die jack Black ofzo, dan wel!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Pff, Two Worlds I was prima. :9
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat was wat jij er van vond, maar ik vond het gewoon echt heeeeeeel slecht uitzien. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de animatie, lelijke texturen die wat op een PS2 nog mooier zouden zijn. Ja ik weet niet of de demo een volledige afgemaakte game versie was van het uiteindelijke product, maar ik vind het echt een schande als je zo een spel verkoopt op een next gen console sorry hoor met alle respect.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je hebt wel gelijk, maar het uiteindelijke spel heeft wel veel meer te bieden. Je kunt nooit alleen afgaan op een demo, dat helpt toch niet. Demo's zijn imo nooit voorproefjes van het uiteindelijke product; ze laten maar een fractie zien. Ik stop Two Worlds namelijk geregeld in mijn 360 en dan level ik even wat. Het is ook niet een spel wat je de hele dag moet spelen, daar heb je bijvoorbeeld Oblivion en Mass Effect voor. ;)
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Klopt wel wat je zegt, maar een demo is dan toch wel weer bedoeld een impressie te geven over de game. Dat het maar een klein gedeelte laat zien dat snap ik wel, de meeste demo's vielen me ook tegen maar vaak heb ik dan wel een feel en zie ik de potentie van het spel voor me. Bij Two worlds had ik dat echter niet, hoewel het verhaal best leuk overkwam.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, Nay to brother art they. Dat taaltje was zeker grappig, maar vond de verhaallijn verder niet zo boeiend. Het liep allemaal om de hoofdpersoon heen en je had niet echte grote bijrollen. Met Mass Effect is dat wel anders en ook Oblivion heeft dat anders gedaan. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina