1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Two Worlds

    [​IMG]

    Algemene Informatie:

    Uitgever: NNB
    Ontwikkelaar: Reality Pump
    Genre: RPG
    Release: 9 mei 2007 (PC) || 29 juni 2007 (XBOX360 LE) || July 2007 (XBOX360)
    Features: Custom Soundtracks, In-game Dolby Digital, Live Aware, Widescreen, Online Multiplayer
    Officiele Website: Two Worlds Officiele Website

    Game Informatie:

    Two Worlds speelt zich af in een wereld waar Azriaal, de god van de oorlog lang geleden in een veldslag verslagen is. Deze godheid was de leider van de Orcs die zich door het verlies van hun generaal terug moesten trekken naar het zuidelijke woestijnlandschap. Duizenden jaren later is de graftombe van Azriaal nog steeds niet gevonden, verstopt door andere goden die het geheim niet durven te vertellen aan de sterfelijke wezens. Maar er is slechts een fragiele vrede tussen de rassen op de Two Worlds, die verbroken lijkt te worden door de vondst van een mysterieuze graftombe door de dwergen.

    De andere rassen zien dit als een teken dat het graf van Azriaal gevonden is en een stille organisatie van de Orcs vindt plaats. Maar dit leidt alleen maar af van wat er werkelijk aan de hand is, een oud kwaad dat één van de Two Worlds fataal zal worden. Jouw taak is het om deze wereld te onderzoek en door je acties het lot de volkeren in te beïnvloeden. Deze role-playing titel zal de speler ongelimiteerde karakterontwikkeling bieden en spectaculaire gevechten met tactische uitdagingen en zelf te ontwikkelen magische spreuken. Ook zal er een multiplayermodus in de titel te vinden zijn waar acht spelers het online kunnen uitvechten.

    XBW Gamepage:


    Two Worlds Gamepage

    Nieuws items:

    -Bekijk allereerste screens van Xbox 360 versie Two Worlds
    -Ook nieuwe screenshots van Realiy Pump’s Two Worlds

    Verschillen met Oblivion:


    - Online Multiplayer met maximaal 8 spelers, en 360 spelers kunnen tegen PC spelers spelen.
    - Good/Evil systeem à la Fable.
    - Intensere en snellere gevechten dan in Oblivion.
    - 400 verschillende spreuken
    - 200 verschillende eindes mogelijk (volgens de makers :9)

    Screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes:

    Two Worlds 'moveshots' gameplayscènes
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  2. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ziet er igg goed uit
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zit op school, dus kijk straks wat beter...
    Maar zie dit spel pas voor de eerste keer, en dit spreekt mij écht aan! :)

    Beetje Oblivon achtig, met zelfs een MP modus?!
    Ga thuis eens wat meer kijken, wat deze interessante game inhoudt!
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt erg veel op een oblivion rip-off maar als deze game alles net zo goed doet met een MP... dan is het mij wel best :D
     
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Zat ik ook aan te denken, lijkt veel op Oblivion maar tziet er best cool uit vind ik!!
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jupss...
    Duidelijk Rip Off van Oblivion zo te zien :cool: !

    Maarjah, als het net zo goed, zoniet, BETER wordt vind ik het alleen maar best!
    Helemaal tof als je er ook nog een Multiplayer Mode in zit over Xbox live...
     
  9. basovich

    basovich Guest

    mwha ben niet zo'n fan van rpg enzo..maar een MMORPG zou natuurlijk wel tof zijn:).
     
  10. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat er nog een RPG spel aankomt. Heel goed juist dat er meer van dit soort spellen het licht gaan zien in de MS wereld. Daardoor doet de playstation het goed omdat er variatie is. Ms zou ook wat meer kinderspellen moet uitbrengen zodat het nog aantrekkelijker wordt voro het hele publiek.

    Voor mij is elke RPG spel welkom. Dat heeft tenminste een verhaal en je bent dagen mee zoet en zelfs weken of maanden als je weinig tijd hebt. Mij maakt het niet zo zeer uit dat het clonen zijn, want alles is een cloon als je het zo bekijkt. Mij zul je niet horen klagen.

    MMORPg is wel leuk en aardig, maar je moet er wel elke maand voor dokken. Stel nou voor dat je na paar maanden zat bent en dan? Wat doe je mee heb je weer wat rommel in je kast en verkopen gaat niet omdat het spel al geregistreerd is. Ik begin daar echt niet aan tenzij het een offline mode/single player heeft. Als het via live pointcards gaat zal ik het wel een keer willen proberen, maar anders blijf je maar aan de gang. dan moeten ze de prijs maar verhogen van het spel.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  11. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer van die laatste afbeelding. Als je goed kijkt zie je dat op de steen onderaan gras groeit, niet echt realistisch :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hou hem in de gaten, maar hoop op meer fantasie en magie dan in Oblivion. Oblivion was me net iets 'te echt'.
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt een goede titel te worden, ff afwachten wat het eindresultaat wordt anders is dit een game voor mij
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    daar doen ze vast wel wat aan, het spel is nog niet af ;)
    op de site staat release Q4 2006 maar dat word wel 2007 als ik verschillende sites/bladen lees.

    Anyway, in de PC GamePlay van juni is er al een preview over gemaakt (of mag ik dat niet zeggen? :9)
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad erg goed uit ja.
    #care dat het op Oblivion lijkt, zolang het maar gewoon een erg goede game wordt ben ik blij.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ga nu die Preview van Lenny lezen...
    Geef zo wel reactie...

    Edit:/
    Wauw :eek:
    Wat hoop ik dat ze alles waar kunnen maken! Dan maar de game pas EIND 2007 uit laten komen...

    Als er maar weinig BUGS inzitten, en alle elementen die ze hebben beloofd!
    Vooral het Good en Evil systeem uit Fable klinkt mij als muziek in de oren. Dit miste ik stiekem wel een beetje in Oblivion. Aangezien ik dat wel vet vond!

    Verder dus ook gewoon de Guilds en Graphisch (beter?) net als Oblivion:)!
    Dit is een spel waarna ik écht uitkijk!
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  18. duqhunter

    duqhunter Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet echt wat ik van dit spel moet denken. De 1e screens die ik zag vond ik nogal cheap. De personages waren gewoon op een achtergrond geplakt.
    Ze hebben dan wel tot eind 2007 maar de 1e indruk was bij mij niet goed.
    Ik vind het wel jammer dat ze alles gaan nadoen, het good en evil systeem uit fable en de meeste dingen van oblivion.
    Als je dan naar Elveon kijkt, daar is een heel ander gevechtsysteem, ze hebben verbeterd waar ik me in oblivion het meest aan ergerde. Namelijk het vechten, niet zomaar achteloos op een knopje drukken maar je aanvallen goed plannen d.m.v. combos die je precies goed timed.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    ff van de officiele site geplukt

    7 Maart ligt die dus in de winkels. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina