1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gisteren binnen gekregen maar ben m nu al weer zat. Hoe kunnen jullie dit spelen joh?
    Framerate is echt bagger. Ga snel dood. Snap niet eens hoe je andere items equiped. Hoe werken de questen want er staat niet op m'n map aangegeven waar ik heen moet voor een quest.
    Het ziet er ook nog eens niet uit.
    Dus als iemand er interesse in heeft. Ik zoek graw 2 nog.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    @ MOD: Sorry, maar die game is onderhand al meer dan anderhalf jaar uit. Jammer dat we dan nog steeds spoilers moeten gebruiken. Het is kennelijk niet anders. ;):cool:
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en waar zit de outpost ergens? (ja in het oosten oke) Ergens in de buurt van dat vernietigde dorpje?
     
  4. Henk van der Weerdt

    Henk van der Weerdt Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game valt mij echt reuze mee. Heb er de nodige negatieve geluiden over gehoord, maar tot nu toe valt deze echt mee. \o/
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Alleen verrot dat je niet de hele wereld in één keer op je kaart ziet zoals bij Oblivion. En het levelen valt mij ook vies tegen omdat je nu met geen mogelijkheid bepaalde tegenstanders kan neerslaan. Iemand toevallig nog tips om sneller sterkere vijanden te kunnen verslaan?????

    En kan iemand mij ook het volgende vertellen: Ik heb zonder er bij na te denken gecheat, aub geen discussie, en ze zeiden dat je dan geen achievements meer kan halen. Is het zo dat als ik al mijn savegames verwijder en overnieuw begin dat het dan wel kan of niet???
     
  6. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Beserker abillity wil nog wel eens helpen daardoor doe je veel meer damage de meeste tegenstanders sla je dan in 1x neer behalve als ze een schild hebben. Over de wat grotere tegenstanders doe je natuurlijk wat langer
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Misschien is het ook wel handig om niet je punten aan magie te geven, maar aan levensbalkje en kracht, dan kun je ook sneller ontdekken wat je uiteindelijk word als je niet in alle skills investeert. Maar kan jij of iemand anders mijn andere vraag op pagina 59 van deze topic onderaan ook nog ff beantwoorden???? ;):b:
     
  8. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    daar weet ik helaas geen antwoord op zal denk k tog opnieuw moeten beginnen....|:-
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet gewoon dat wanneer je een save game opent die je hebt gemaakt voordat je cheate wel gewoon alles kan halen?

    In de meeste spellen werkt het zo. Maar ik kan het ook niet met 100% zekerheid zeggen. ik ga eerst het helespel uitspelen zonder cheaten en misschien daarna nog experimenteren met cheats. (Je weet wel, andere soort mannetjes proberen zonder het hele spel nog een keer te moeten spelen O-))
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik zat na die cheats ook in één keer op level 177 ofzo, dus dat ging wel snel. Logisch dat je geen achievements kan krijgen. Ik verwijder me savegame wel, die was toch niet zo boeiend. Met de armor en sword van Aziraal cheats kun je nog wel achievements halen. Maar of je er veel aan hebt is een ander verhaal.

    Kan iemand mij nog vertellen hoe ik snel een sterk personage krijg die SNELLER sterkere vijanden kan afmaken. En hoe maak ik van die golems af en van die lavadraken? ;):eek:
     
  11. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    beserker skill doet zoals gezegd bij mij al wonderen en optijd achteruit springen zodat de golems mis slaan
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Hoe krijg ik die skill? En hoe kan ik vuurdraken en andere grote monsters sneller verslaan voor die achievements? Ik wil snel een sterk personage, kun je mij daarbij helpen? Liefst een echte warrior. ;):)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Snel een sterk personage zonder cheats zal je toch echt gewoon moeten vechten en experience binnenhalen. Beserker is soms handig maar als je zwak uit jezelf bent heeft het weinig nut.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Hoe haal ik die skill voor de 3de keer???? En hoe kan ik snel een sterk personage krijgen???? ;):cool:8)
     
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik werk nu vooral met, traps die neerleggen en wat beesten lokken en er over laten lopen, die traps oppakken en zo doorgaan de meeste beesten raken je niet en jij pakt hun wel, verder heb ik erg veel punten in willpower gedaan en veel skills in fire en water magic en die spells zijn nu erg powerfull, verder met een robe en staff ben je ultimate damage dealer :) (ik heal mij zelf in 1x vol op lvl 11 atm :))
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik ben meer een warrior, een echte vechter, heb je daar ook tips voor als ik vragen mag? ;):eek:
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben zelf ook een warrior en ben nu level 20. Je levelt echt snel op dus zou zeggen loop gewoon lekker veel rond en moord al die beesten uit die je tegenkomt. Neem alles mee wat je vind en verkoop het in de stad in het midden van de kaart (andere steden kan ik nog niet in) Koop daar gewoon steeds hetzelfde goede wapen en add deze bij elkaar en levellen gaat alleen maar sneller
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    En bij level 50 moet ik
    Gandohar
    wel kunnen verslaan? Het is dus voor een warrior niet verstandig om in Magie te investeren, maar in vechten en kracht. Het is dus wel duidelijk waar ik in moet investeren. Maar voor bepaalde wapens heb je ook Dextirety ofzo nodig, een bepaalde hoogte ervan, dus dat moet ook wel geupraded worden? Ik vond het al vreemd dat ik na level 12 nog steeds bijna niks fatsoenlijk kon verslaan. Het is me ook al opgevallen dat vooral de sterkere vijanden in het zuiden van Antaloor zitten, en de zwakke beesten en niet Orks in het Noorden. Ik ga wel ff kijken. Ik moet toch eerst ff mijn savegames verwijderen omdat ik onbedoeld gecheat hebt, en dan krijg je geen achievements.

    Enig idee hoe je van die fucking draken kan verslaan? En die stone golems die net als die draken niet neer te meppen zijn met een zwaard? Zelfde geld voor de vuurdraken.
     
  19. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    lukte mij al bij level 38 maja ben nu net voor dat ik ...... moest verslaan verder gegaan alles verkennen, alle skills halen en level 50 halen
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Wast is jouw indeling van je karakter?

    Ik wil heel graag dat iemand mij kan vertellen hoe ik een sterker warrior kan krijgen die ook stone golems kan verslaan en die vuurdraken, is namelijk belangrijk voor die achievements. Ik wil een sterke warrior die me door het spel heen kan loodsen zoals ik sommige anderen in amper twee weken zie doen. ;):)
    Die 370 GC achievement waarbij je Gandohar moet verslaan zou mijn grootste achievement allertijden zijn. De grootste blijft nu nog maar steken op 200 van King Kong
    Dus als iemand mij nu eindelijk een goede warrior kan bezorgen met veel zwaard toestanden dan ben ik blij. Ik kan dan overnieuw beginnen en ditmaal zonder cheats. Ik moet ook beter opletten. Maar goed, alvast bedankt voor de mensen die me echt willen helpen. ;)\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina