Ik word een beetje moe van die gamenews sites waar je moet betalen, sindskort gamespot en al langer ign, ik bedoel je betaalt al de jackpot voor een game, en dan moet je zeker ook nog gaan betalen voor wat goede filmpjes en plaatjes, flikker op man! Ik zal ook echt nooit zo'n abo nemen daarop, das toch belachelijk, vooral bij ign, die site is zo sloom als de pest en dan heb ik gewoon kabelinternet! In ieder geval ga zo door xboxworld.nl en ehm veel succes aan degenen die net als ik morgen examen moeten maken, kloote natuurkunde!
ik ga morgen beginnen met nederlands leesvaardigheid. Mavo en ja ik wordt ook strontziek van die kut ign insider en gamespot advanced ofzo. Van mij kunnen ze allemaal sterven.
dan blijf je toch lekker op xbw.nl dat is de enige site waar ik kom. maar ja toch heb je ook wel weer een beetje gelijk. die developers geven die filmpjes volgens mij gratis vrij aan die sites en dan moeten we ervoor gaan betalen om ze te zien. die developers geven ze volgens mij niet voor niets gratis weg. en ook als ik een filmpje wil zien ga ik meestal naar teamxbox.com totdat je daar ook al moet gaan betalen.
er was iemand (heel aardigs ) op dit forum die toegang had tot IGNinsider .. en regelmatig reviews e.d. doorgaf op het forum . Hopeloijk voelt diegene zich aangesproken .. en kan hij/zij weer wat posten
Misschien een idee voor xbw , kunnen ze die vette salarisen gaan uitbetalen, nee het is idd belachelijk dat je moet gaan betalen om naar een site te gaan kijken, het idee van Nintendo vindt ik wel heel goed om die vip kaartjes bij spellen en hardware te gaan geven.
Bij IGN krijg je na 5 keer iets kijken insider inlog scherm, als je dan die site weg klikt en je IGN cookie delete kan je gewoon weer op die site gaan en 5 dingen bekijken, en dan weer deleten etc. zo kan je ongelimiteerd dingen bekijken (behalve ign insider stuff)
Tja das een keuze die je maakt ik zou idd ook voor ign gaan. btw dit is de 20000 post in dit subforum.