In mijn antwoorden blijkbaar te jong *)
Nee ben (al) over de 30, ik heb enkel zelf geen verstand van xbox. (ik probeer mijn broer van 40 te helpen)
Ik denk dat het probleem is opgelost als hij zo'n prepaid kaartje gaat kopen. Hij kon in het menu ook kiezen voor een nieuw Gold kaartje, stond prijs achter. Als hij dat activeert (morgen na het kopen van het kaartje), en de nodige stappen doet, zal hij de melding niet meer krijgen denk ik van "u doet niet aan de voorwaarden".
Ik had wel gedacht dat , als ik die foutmelding zou ingeven op google, ik antwoorden zou vinden. Maar geen eenduidig antwoord. Het zal wel liggen aan het feit dat hij de Gold nog moet activeren.
Vreemd:
XBOX constateerde dat XBOX Gold abonnement vervallen was, en hij kreeg optie om te hernieuwen. Vandaar dat ik dacht dat dit automatisch ging. Maar dat kan niet omdat je moet betalen natuurlijk. Maar hij heeft niet met Paypall betaald (of met zijn kredietkaart), dat vind hij niet veilig. Hij gaat morgen zo'n kaart kopen.
Nog een vraagje: hij heeft geen router, dus xbox is rechtstreeks verbonden met telenet. Dit is naar het schijnt niet veilig, maar als hij nooit online betaald, en altijd via prepaid kaartje, is het dan wel veilig? Hij heeft ooit zijn draadlooze router weggedaan omdat het signaal steeds uitviel. Vandaar nu rechtstreeks (ook internet van zijn computer is rechtstreeks).
Laatst bewerkt: 6 nov 2011