Ik ben van plan om unreal championship meteen als ie uit is te gaan halen. Maar ik vroeg me af (aangezien xbox live nog wel ff duurt) of uc eigenlijk ook wel een sterke singleplayer heeft aangezien je op het echte multiplayer werk nog ff moet wachten.
'Sterk' is wat overdreven natuurlijk. Maar als het het zelfde is als in UT2K3 moet je een team samenstellen en 'matches' spelen tegen anderen in 4 speel modes. CTF, Boming Run, Double Domination en Team Deathmatch. Zeer vermakelijk hoor! Als je nog eens 4 controllers hebt is het zeker de moeite waard.
UT2k3 is zeer strak, vooral de optie 'instant action', waarmee je met enkele klikken het aantal bots, de level, aantal kills en mods selecteert en spelen maar!
Tuurlijk! Alleen is er ook een optie dat als je met 2 mensen aan het spelen bent dat je er nog een 2 bots (of meer) erbij doet?
tuurlijk! net als UT2K3 draait UC ook helemaal om de bots. daarnaast kun je ook een lan-game doen met meerdere mensen dus + bots, dus zoiets zal er ook in UC komen.
UC en UT2K3 zijn ontzettend goede shooters. Maar ik heb zelf nu nog UT2K3 (ga UC natuurlijk ook halen), maar als je bij bots instelt dat ze bijv. 'Skilled' zijn duurt het eeuwen voor er met CTF een keer een goaltje valt, omdat alle bots even goed zijn.. Maar in Deathmatch en Team Deathmatch wel toppie, en Unreal Championship schijnt nog beter te zijn.
zie de interview...... maaruh UC MOET je hebben no matter wat...ik heb een filmpje gezien en die was DOPE COOL STRAK VET....
hmzz Uc zuigt wel van alle kanten in verband met het geluid. Alleen je eigen schiet geluid hoor je goed en de rest hoor je nauwelijks tot niet. Dat schiet natuurlijk ook niet op. Ik heb uc de amerikaanse versie nu hier liggen, maar zo super vind ik em tot nu toe nog niet. Echt jammer, maar dat geluids probleem is grof klote.
Waarschijnlijk kan je het geluid t.o.v. elkaar wel afstellen. Dus de een wat harder of de ander zachter.
UC gaat de world rocken en er is nix aan te doen. Gewoon kopen en spelen! Ik heb me weken vermaakt met UT met alleen maar bots en internet is nog wreder. UT2K3 loopt alleen niet zo goed (lees: niet) op mijn PC dus ik ga UC zeker kopen. Dit spel gaat rulen.