UC bruut of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 15 feb 2003.

1. masterape

masterape Guest

Nou ik heb een dealtje gesloten en morgen ontvang ik hem waarschijnlijk dusd ik wil vast een beetje voorbereid zijn.Hoe issie kan iemand een klein revieuwtje schrijven ofzo. Want op XBW is er geen?

2. Gameslave

Gameslave Guest

ben je ook lekker op tijd mee, eerst bestellen en dan pas reviews lezen, er staat er dan misschien geen op op xboxworld, maar wel op deze forum hier. ff zoeken dus.

Maar goed, hij is gewoon fuckin bruut, lekker knallen, verschillende toffe opties (alleen en multiplayer), super gfx, ik heb nog nooit een hapering of framedropping gezien toen ik met 1 en 2 spelers speelde, gewoon super

3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    knallen in verschillende game modes, waaronder capture the flag en bombing run en de gewone deathmatch + team.....
    verder is de game xbox live enabled.......

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    of je hebt een high-end xbox (of ik een low-end :+ ), of je bent blind... Want haperingen zitten wel degelijk in de multiplayer, maar dat vind ik niet echt een groot nadeel, het is gewoon Vet met een hoofdletter.
    Maar de meningen zijn zwaar verdeeld, dus je moet zelf maar kijken.. :p

5. xforz

xforz Guest

Vette game, alleen nog niet veel gespeelt want ik wacht op LIVE! maar ben nu druk aan het oefenen..

Ps: die bots zijn wel erg moeilijk op godlike:mad:

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet .

7. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Overheersend bruut.. :cool:

8. masterape

masterape Guest

Ik heb hem nou. Dom vraagej misschien hoe kun je splitscreen,mijn 1e indrukken zijn overweldigend.

9. masterape

masterape Guest

Wie wil mij helpen want anders zou ik niet weten hoe ik splitscreen moet spelen vanavond.

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De 2/3 of 4e speler moet gewoon op start drukken tijdens het spelen dan splitst het beeld automatisch.

11. mischa

mischa Guest

bots op masterfull is easy :)
    maar op godlike zijn eejl moelijk

12. masterape

masterape Guest

En moet dit bij instant action of system link of kan het bij beiden?

13. mischa

mischa Guest

bijde

14. masterape

masterape Guest

k thnx!Nou wat vinden jullie het leukst: DM,TDM,CTF,BR of DD?Ik heb het nog niet zo lang dus ik heb nog niet alles gespeeld.En welk character is bij jullie favoriet ik speel nu mee de ene clown mee die kras boven zijn oog. Maar ik ga nog kijkuh welke het geste bij me past.En kun je ook dingen unlocken in SP?

15. mischa

mischa Guest

dm :)
    tdm is saai met bots maar op live! zal tdm wel het leukst zijn
    of dat spel met die bal :p

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    allemaal wel vind ik...
    de AI van de bots zijn is goed vind ik, en het leveldesign is gewoon sickelijk goed!

17. shootergod

shootergod Guest

:D, vind ik ook

18. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    bombing run vindt ik het vetst

19. mischa

mischa Guest

bommbing run is vet maar niet met bots want je kan niet met ze overleggen (voor zo ver ik weet)

20. Gameslave

Gameslave Guest

Heb geen favo mode, in SP mode ben ik nu de BR aan t spelen, heb t nog maar 1 potje gespeeld dus is nog n beetje vaag, maar komt wel:p

Deel Deze Pagina