[XOne] UC, Communicator en XBC

Discussie in 'Games' gestart door Martini, 12 mrt 2003.

1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat net met me communicator op XBC met Uc en ik zat een beetje in het menu te klote en toen zag ik onder settings Live staan. Dus ik druk erop en daar kan je voice vervormen wel erge vertraging als je erin praat. Nu kan ik me herineren dat een tijdje geleden een paar duitsers via XBC aan het communiceren waren via de XBL communicator.

Nu is mijn vraag wie heeft de Communicator en XBC en UC en kan hoste op XBC want ik wil wel een potje spelen met comm ,maar kan niej hoste

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb je kan je communicator gebruiken .. met xboxconnect staat ook op de xbconnect site ... leuk maar xbox live is leuker ;)

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    maar het is handig voor de mensen die nog niet op XBL kunnen vanwege een credit card

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom speel je eigenlijk niet via Xbox Live? Daar kan je zoveel potjes spelen als je zelf wilt??

5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    omdat ik geen CC heb en me pa wil het pas vrijdag doen :'-(

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm tja ... maar je hebt gelijk weer een lag probleem ... maar ach wat zal ik zeggen ... mij zie je niet op xbconnect ... ik ga alleen via Live spelen ... muz van Brute Force want deze kan alleen maar via Xbconnect omdat deze geen play live optie heeft :mad:

7. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    maar het is maar een idee voor de mensen die nog moeten w88 op hun cc maar ik ben vrijdag weer terug bij me xbox (ik gaat nu weer weg bij me xbox, egt kut dat me ouders zijn gescheide :mad:) dus dan ga ik gelijk LIVE dan zie ik je dan Fardo ;)

Deel Deze Pagina