ik zie net dat UC xboxlive pal heeft en het spel komt op 31 oktober uit mischien toch xboxlive in NL einde van het jaar????? Dit geld hetzelfde voor NFL FEVER 2003 EU RELEASE: 18-Oct-2002 SORRY ALS DIT OUD NIEUWS IS maar toch is dit wel interessant
UC komt op 20 november. Ga nou niet tegen me zeggen dat ik uit mn nek lul, ik spreek gewoon de waarheid. 31 oktober is sowieso een onmogelijke datum aangezien ze het spel eerst in de US releasen,op 15 november.
Jij bent toch zo'n ongelovige tomas he OP TOTHEGAME STAAT 31 OKTOBER en nou jij weer.Trouwens waar haal jij in godsnaam die datum vandaan?
Eigenwijs leiertje.. Moet ik hier nog op in gaan? Geloof jij ECHT dat UC op 31 oktober in Europa verschijnt?. Dwaas.
Ik wil niet moeilijk doen maar ik wil alles geloven als er een goede verklaring voor is. En ik vind tothegame.com best een goede verklaring want meestal zitten ze perfect met die release dates.
In mijn infogrames lijstje (niet die van tothegame) die mij is toegestuurd door Infogrames staat 20 november. Iemand die er NU nog wat tegen in wilt brengen?
Klopt. Jij de 18e van okt. en ik de 20ste van Nov. Nee, zonder dollen, ze geven hem in deze hele regio echt wel tegelijk uit.