Unreal Championship is als 't goed is dan eindelijk volgende maand verkrijgbaar! Hoe zit 't met..... *1e UC zou online te spelen zijn als je minimaal beschikt over een Upload van 128Kbps Is dat niet erg hoog, sinds meeste Basis ADSL dit als max hebben?! En is dan is die 128kbps dan genoeg om co-op online te zijn.. *2e UC is al klaar voor Xboxlive dus zal dit een heel stuk beter werken dan die games via xboxconnect. (gespeelt via kabel met halo, leuk maar veel Lag). Zijn er in de US al Xbox-live games die zonder Xlive gespeelt of getest zijn? Dit word als 't goed is, de eerste game die de online mogelijkheden van de box laten testen, hier in Ned.
Ja, tuurlijk maar Xboxlive komt pas maart 2003 en UC volgende maand. Kan wachten.... maar als 't even kan zo snel mogelijk online. Zal wel PCtje tussen moeten tot die tijd...
Geen voertuigen..best wel jammer, maar aan de andere kanten past ook niet echt in Unreal. Wat wel cool is als je goed speelt (bijv. killing spree) dan krijg zoiets wat die Relics in UT deden. Je word sneller of je firepower is krachtig enz, hangt af van een Adraline-meter. Mischien is dit een goede methode om campers dwars te zitten .
Heb dit artikel "Unreal Championship online details _ 11/10/2002 " van jullie gelezen..dacht dat die 128up hier ook werd genoemd , maar er staat: "bandbreedte van 128-256kbps zonder zorgen kunnen gaan spelen. Bij de reacties stond ook iet's van 128kp/s minimaal(En volgens mij had ik dit ook ergens anders gelezen....). Maar goed mij fout! In iedergeval weet ik nu de nodige upload, wat goed nieuws is, THNX!
12,8 is bijna 128 maar ik vind 12,8 wel rete veel. Quake gebruikt hoogstens 7 en cs heb ik lopen op 2
Originally posted by WiXX 12,8 is bijna 128 maar ik vind 12,8 wel rete veel. Quake gebruikt hoogstens 7 en cs heb ik lopen op 2 Ohja!:{ Heb een chello kabel verbinding en speel UT, quake3 en dat loopt ook niet vaak zonder omhoog springende ping en packetloss.. Als deze games al minder upload vragen...moet ik toch snel een ADSL of zo zoeken...
er is een groot verschil tussen de upload die een game nodig heeft en de ping. Bv. satteliet geeft je 200 kb down, maar 7 kb upload (via telefoonlijn) als je met isdn gaat cs´en heb je een ping van 150. Ga je met satteliet cs´en (zou je denken dat het toch ietsjes sneller moet zijn want alles is gelijk behalve download die is zelfs sneller) dan heb je een piung van 2000. Packetloss heeft hier mee te maken en de stabiliteit van een verbinding. Chello kan wel gemiddeld 200 kb down geven (zeg nie dat het dat doet maar ff voorbeeld) maar dat is dus gemmiddeld als ie de ene seconde 300 geeft en de andere 100 dan heb je gemmideld een 200 down maar geen stabiele.
Ik snap er geen hol van! . Maar kan ik UC online doen met ISDN? (geen tactische uitleg graag alleen ja of nee)
Originally posted by WiXX Ok, word al wat duidelijker.....dus in dit geval is de sataliet te onstabiel dus geeft ie een hoge ping. En de packetloss is 't gemiddelde wat van de down afwijkt.