UC in november

Discussie in 'Algemeen' gestart door SPARTAN-}{-, 26 okt 2002.

  1. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship is als 't goed is dan eindelijk volgende maand verkrijgbaar!}:]
    Hoe zit 't met.....

    *1e UC zou online te spelen zijn als je minimaal beschikt over een Upload van 128Kbps

    Is dat niet erg hoog, sinds meeste Basis ADSL dit als max hebben?!
    En is dan is die 128kbps dan genoeg om co-op online te zijn..

    *2e UC is al klaar voor Xboxlive dus zal dit een heel stuk beter werken dan die games via xboxconnect. (gespeelt via kabel met halo, leuk maar veel Lag).

    Zijn er in de US al Xbox-live games die zonder Xlive gespeelt of getest zijn?

    Dit word als 't goed is, de eerste game die de online mogelijkheden van de box laten testen, hier in Ned.
     
  2. kagemusha

    kagemusha metal head

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    minimaal 128 kb/sec dat is wel erg veel
     
  3. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Met UC die volgende maand uitkomt kan je toch later ook gewoon LIVE gaan?! :{
     
  4. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tuurlijk maar Xboxlive komt pas maart 2003 en UC volgende maand.
    Kan wachten.... maar als 't even kan zo snel mogelijk online.
    Zal wel PCtje tussen moeten tot die tijd...
     
  5. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat hij dan uitkomt! Zit er al sinds de launch op te wachten:D
     
  6. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden er nou WEL of NIET voertuigen inkomen?:confused:
     
  7. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen voertuigen..best wel jammer, maar aan de andere kanten past ook niet echt in Unreal.

    Wat wel cool is als je goed speelt (bijv. killing spree) dan krijg zoiets wat die Relics in UT deden. Je word sneller of je firepower is krachtig enz, hangt af van een Adraline-meter. Mischien is dit een goede methode om campers dwars te zitten}:] .
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: UC in november

    Daar gaan we weer de fout in. Het gaat om 12,8 kb/s. Iets dat ik haal :)
     
  9. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat scheelt nog wat..:)
    Verkeerde info moet ik toch maar klacht mailtje naar Xboxworld sturen}:]
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij begint met die verkeerde info te verspreiden hier :)
     
  11. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit artikel "Unreal Championship online details _
    11/10/2002 " van jullie gelezen..dacht dat die 128up hier ook werd genoemd :eek:, maar er staat: "bandbreedte van 128-256kbps zonder zorgen kunnen gaan spelen. :D

    Bij de reacties stond ook iet's van 128kp/s minimaal(En volgens mij had ik dit ook ergens anders gelezen....).

    Maar goed :D mij fout!
    In iedergeval weet ik nu de nodige upload, wat goed nieuws is, THNX!
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    12,8 is bijna 128

    maar ik vind 12,8 wel rete veel. Quake gebruikt hoogstens 7 en cs heb ik lopen op 2
     
  13. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hebben ze toch besloten net voor de release de voertuigen eruit te halen...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  14. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    #$%@! Anyone else want some!?
     
  15. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by WiXX

    12,8 is bijna 128

    maar ik vind 12,8 wel rete veel. Quake gebruikt hoogstens 7 en cs heb ik lopen op 2


    Ohja!:{
    Heb een chello kabel verbinding en speel UT, quake3 en dat loopt ook niet vaak zonder omhoog springende ping en packetloss..
    Als deze games al minder upload vragen...moet ik toch snel een ADSL of zo zoeken...
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    er is een groot verschil tussen de upload die een game nodig heeft en de ping. Bv. satteliet geeft je 200 kb down, maar 7 kb upload (via telefoonlijn) als je met isdn gaat cs´en heb je een ping van 150. Ga je met satteliet cs´en (zou je denken dat het toch ietsjes sneller moet zijn want alles is gelijk behalve download die is zelfs sneller) dan heb je een piung van 2000.

    Packetloss heeft hier mee te maken en de stabiliteit van een verbinding. Chello kan wel gemiddeld 200 kb down geven (zeg nie dat het dat doet maar ff voorbeeld) maar dat is dus gemmiddeld als ie de ene seconde 300 geeft en de andere 100 dan heb je gemmideld een 200 down maar geen stabiele.
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen hol van!:+ :confused: . Maar kan ik UC online doen met ISDN? (geen tactische uitleg graag alleen ja of nee)
     
  18. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    nee (of wel, maar dan met heel veel lag)
     
  19. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by WiXX


    Ok, word al wat duidelijker.....dus in dit geval is de sataliet te onstabiel dus geeft ie een hoge ping.
    En de packetloss is 't gemiddelde wat van de down afwijkt.
     
  20. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2002

Deel Deze Pagina