UC is te koop

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 21 nov 2002.

  1. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Erik

    Erik aka XerO

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar nog niet in de winkels,en daar w8 ik op.:D
     
  3. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja vast... waarschijnljik kan ik ook zo 10 sites vinden waar je hem kan kopen... dat betekent niet dat ze hem op voorraad hebben. Wachten ze gewoon met opsturen tot hij echt uit is.

    Als ik zie hoe het met mech assault gegaan is verwacht ik dat je hem het snelst in huis hebt door na aanstaande maandag bart smit te bellen want die hadden MA ook als eerste echt in huis.

    Er werd mij daar trouwens vertelt (bij BS) dat hij dus dins woens of donderdag in de winkel zou liggen, volgende week dus. Gewoon effe een paar daagjes wachten dus.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2002
  4. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt toch net zoals SplinterCell op de 28ste uit?
     
  5. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ut ook maar op ToTheGame staat de 29ste ]:-
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhhh ff voor de duidelijkheid een online store mag GEEN spullen online zetten als hij ze niet op voorraad heeft (tenzij dat er duidelijk vermeld staat pre-order). Als ze dit toch doen mag je ze aanklagen :D

    Maarja ik denk dat gamecom hem wel binnen heeft hoor.
     
  7. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met het bestellen bij Gamecom??????
     
  8. Creative

    Creative 100% xbox

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik vraag naar games bij bs en intertoys en frs is het antwoord altijd: "weet ik niet" word er gvd een beetje ziek van
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    ja, ik heb daar besteld en kreeg de mail met gegevens. Heb geld overgemaakt via telebankieren woensdag kreeg ik de melding dat ze het geld hadden en woensdag had ik de game (had op een zaterdag besteld, maar reken uit dat het 1of2 dagen duurt voordat geld is overgemaakt)
     
  10. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als je toch in een winkel gaat kopen (zoals ik), is het een kwestie van elke dag even kijken op weg van werk naar huis.

    Bij Bartsmit zijn de games er meestal het eerst is mijn ervaring (daarna FRS, Intertoys is erg laat, net als V&D en andere winkels). Kent iemand nog een winkelketen die sneller is dan Bartsmit?

    Hopen op morgen...

    - Locke
     
  11. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    was gisteren bij de locale game boer, zecht die gast dat hij uitgesteld is naar volgend jaar!!!!!!!! =( =( =( =( =(

    Ik weet niet hoe hij daarbij komt hoor, maar hoop iig dat het ni waar is!
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    die was verward met de pc versie denk ik.
     
  13. freakonick

    freakonick Guest

    uhm.....]:- die is allang uit....
     
  14. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook al uit in Amerika, dus lijkt me sterk.
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    sega gt? morrowind? Dead to rights? anyone?

    t zou best kunnen hoor.

    maar goed ik denk et niet. want anders was dat wel duidelijk aangegeven. en de release staat nu al best lang op einde november.
     
  16. masterape

    masterape Guest

    Nou ik heb ervaring met www.gcshop.nl en het is echt waar hoor,want blinx zou eerst ook pas in december uitkomen maar stond daar al te koop en ik heb hem ook echt binnen gekregen.En ze mogen niks te koop zetten al is het er nog niet.Tony 4 hadden ze ook niet eerder in de verkoop gezet duss...Ik ga hem denk ik bestellen8)
     
  17. masterape

    masterape Guest


    Ik heb ook eerst gegevens gekregen en toen geld gestort maar bij mij was het fout gegaan dus duurde wat langer en ik betaalde via overschrijvingsformulier,maar ik had hem binnen 1 week en 3 dagen ongeveer binnuh,met weekend erbij.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik kijk morgen in BS en anders wacht ik tot de 28ste
     
  19. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm...nou ik heb ze effe gemaild, maar ze hebben UC nog niet hoor, lees en huiver:

    Beste Martijn,

    Je hebt gelijk, hij is inderdaad uitgesteld op de releasedag zelf. Wij hadden vandaag een levering hiervan verwacht, maar helaas is er hier sprake van overmacht en moeten ook wij een week langer wachten op deze game.

    Met vriendelijke groet,

    Thijs Hoogstraten
     

Deel Deze Pagina