Ja hoor, hij is er, gisteren al, maar toen was ik natuurlijk te druk bezig met spelen om er even wat over te schrijven. Na een dag vol ergernissen met medewerkers van zaken waar ze games verkopen en die niets maar dan ook echt niets weten van welke games dan ook was gisteren in Deventer Bart Smit de eerste die hem binnen had. Ik ghad nog waardebonnen van andere shops en ik had hem daarom berter vandaag kunnen kopen maar ik betaalde graag even het volle bedrag want ik had hem gisteren al. Hij is mooi, en snel en dat was unreal niet altijd en bijna net zo veel actie als Quake 3. Het is echt een topper, de levels zijn ook erg verassend, weinig bekends maar toch een echte unreal sfeer alhoiewel ik niet kan zeggen wat dat nu precies is. De wapens zijn ook prettig, okeeeeeeee
heb je veel verschillende wapens?? Ik krijg hem ook dit weekend en is er wat te un locken??? Hij lijkt me erg bruuuut...
Ja, je hebt veel verschillende wapens uit mijn hoofd weet ik niet hoeveel. Je kunt ze ook nog op twee manieren gebruikenbijv. met de rechter triggfer gewoon schieten en met de linker dan een granaat afvuren. Of je iets kunt unlocken? Ongetwijfeld zo ver ben ik nog niet gekomen, ik moest het spel even uitzetten omdat de emoteis over de schoonheid van het spel me even teveel werden