Ik twijvel tussen Ureal championship en Mech assault. Kunnen jullie me vertellen met hoeveel bots je in de spellen kan? en welke toch het best is
ik heb mech assault en dat is echt een heerlijk spel, ik heb unreal championship 2003 op de pc dus voor mij was de keuze nie echt moelijk. het spel loopt altijd lekker soepel en het is gewoon subliem om hele steden neer te halen. en de grahpics: ja die zijn geweldig.
het ligt eraan waar je mer van houd het zijn allebei super gave spellen en ik koop ze ook gewoon allebei.
Ik heb jammer genoeg nie zoveel geld(en ik heb net morrowind besteld), maat kan iemand me nog info geven over de botsin de spellen?
uc gfx zijn natuurlijk ook geweldig. maar naar wat ik lees op penny arcade zijn de multi player battles van MA echt briljant. en ik vertrouw die dudes wel. maareh ik koop ze ook allebei. als je geld hebt voor 1tje dan zou ik voor MA gaan denk ik. en dan in maart UC kopen.
Ik heb Mech assault al effe en net UC gekocht. MA vind ik zelf niet echt geweldig. UC is echt geweldig leuk. Ik denk dat het in het eind echt op persoonlijke voorkeur aankomt. Bij Mech assault heb je maar 2 basic player modes... dus of campaign volgens de verhaal lijn tegen de box... of tegen je vrienden. Geen death match achtige snelle rondes tegen een paar bots. Maar ja bij UC heb je weer geen verhaal lijn... Kortom... t'is maar net wat je zoekt. Enne voor mij persoonlijk... 'k denk dat ik Halo nog steeds leuker vind hehe