Voorspelling; Opsomtopic. Remedie; Je mening beargumenteren (geld voor topicstarter maar vooral voor de personen die willen replyen).
UC is online natuurlijk en TS 2 is gewoon systeem link EDITops had het niet ff geleze.. maar ik vind UC beter want TS2 is teveel chaotisch voor online maar als ie online kon is het wel geweldig denk maar aan levelbuild modes en die kan je dan ruilen met je vrienden en dan gaan battlen
Ja maar als TS2 wel online zou zijn.( een beetje fantasie gebruiken) Ik vind TS2 beter omdat het sneller gaat en je hebt leukere figuurtjes.
Zoals hierboven. Met Time Splitters 2 kan je niet op Live! en stel.... Dan zou ik nog steeds voor Unreal Championship gaan. Unreal is gewoon de online fragfest. Beste CTF maps en DM. Zodra Live! er is, komen er meer maps vrij om te downloaden. Zo moet het ook.
UC, want hij gaat online, TS2 gaat niet online, dus moet ik er niet op hopen, je moet je fantasie niet gebruiken, je moet realistisch zijn TS2 het richsysteem is niet echt mijn ding zien de mannetjes van UC er soms vrolijk uit? ze zien mij er alvast ook onguur uit
Ik zeg toch niet dat de figuurtjes in TS2 onguur zijn? Ik snap ook wel dat TS2 niet online gaat, maar zouden jullie dat willen en het dan meer spelen dan UC? En wat is er mis met het richtsysteem van TS2?
ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik zeg dat het niet mijn ding is ik vind het richtsysteem niet goed, ik wil als ik ergens op mik dat mijn geweer blijft staan waar ik heen kijk en niet verspringt, in het echt gaat mijn geweer toch ook niet bij het minste compleet de andere richting uit, maar goed dat is mijn mening ik dacht dat je met leuker onguur bedoelde, ik bedoelde dat alvast zo, want ik vind de figuurtjes van TS2 onguur uitzien, als in goeie graphics, maar lelijke kop, zoals UC doe mij toch maar UC
Dat verspringen van je geweer kan ik niet echt inkomen, heb ik zelf geen last van. Bedoel je met of zonder visier?
bedoel je met vizier een kuisje met rondje ( mikkertje) ja dan bedoel ik met vizier, ik vind het een slecht systeem, maar dat is wederom nog steeds mijn mening, ik ben blij dat ik de game heb gewisseld voor UC
NEEEEEEE, je gaat TS2 toch niet omruilen? Dan koop je UC er toch bij. ( ik denk dat ik een dokter nodig heb)
ik vind die aiming systeem van TS2 maar kut! ik word helemaal dizzie van na een potje en je hoeft bijna niet eens te aimen alles is auto-aim * weet niet of je die uit kan zetten* en bij Zoom-mode is mikken ineens 4x sneller !
het is al lang gedaan hoor de wissel, ik ben er extreem blij mee dat ik het heb gedaan UC vind ik echt zoveel x beter