Hoi allemaal, Even een topicje over UC online; elke keer, echt ELKE keer dat ik dit speel (ook al waren dat maar 5 keer) is het a) helemaal stil, niemand zegt wat, en b) superlaggy. Hoe komt dit?! Hebben jullie dit ook?!
heb binnenkort ook UC en dan word het helemala niet stil En laggy hoop ik niet, heb zelf iig een goede connectie
dan moet je via optimacht eens een keer een game zoeken met 4 sterren en moet je op het goede audiokanaal zitten dit doe je via de back button. maar er kunnen maar maximaal 4 personen tegelijk op een audiokanaal zitten dus dan heb je waarschijnlijk op een precies verkeerde audiokanaal gezeten
Ik heb ook helemaal geen lags met UC en op servers waar ik zit is het helemaal niet stil, word lekker veel gelult
3 is goed , bij mij teminste (bij de meeste denk ik) . En in sommige servers wordt er inderdaad weinig gezegt , maar in andere juist weer meer .
ja ik heb soms ook last van lag maar alleen bij games van 2 sterren en lager, en anders ligt het aan je verbinding.
Ik speel het af en toe en heb bijna nooit lag behalve als mijn vader begint te internetten gaat het af en toe wat laggy. En ik luister eigenlijk nooit of er gepraat wordt want ik speel UC altijd zonder communicator omdat ik het altijd splitscreen met iemand anders speel, en dan vind ik het makkelijker praten want als je hem dan aan hebt dan hebben de andere (engelsen) weer last van je NL gebrabbel. Greetzzz