SC of UC? SC zou ik nu kopen en wanneer Xbox-Live lanceert moet je gewoon UC kopen.Maare de meesten zullen dan online bombing-run spelen en als je er expert in wilt worden dan zou ik hem nu aanschaffen!
Nou kijk .. ik heb SC en UC. CMR3 heb ik gespeeld. SC: Een topspel waar je echt aan je beeldscherm gekluisterd zit. Prachtig spel en zeer erg verslavend. Uitgespeeld? Wachten tot maart om nieuwe missies/levels te downloaden. UC: Tevens ook een topsel waar je lekker mee kan fraggen. Heel leuk om tegen je maten te spelen maar deze game komt pas op zijn hoogtepunt met Live!. CMR: Prachtig rallyspel waar je je goed mee kan vermaken. Bestwel pittig ook maar ook verslavend. Ik raad persoonlijk eerst SC aan. Dit ligt precies in mijn smaak en aangezien je er uren aan bezig bent en later levels kan downloaden is het wel de moeite waard. Daarna CMR als je even wil rallyrijden. UC moet je echt kopen als Xbox live! er is of als je veel vrienden over de vloer krijgt. Je kan ook singleplayer maar bij mij persoonlijk draait het echt om het multiplayer
Heb Splinter Cell maar vin t soms te fuckin moeilijk. Ben nu dus tig keer n gedeelte uit missie 3 aan t over doen om dat ik steeds niet verder kom, dat werkt erg frustrerend en verminderd plezier in spel