ik ben nu bezig met unreal championship en ik weet niet waar die tag rifles ligen ik weet er een in lava giant 2 maar voor de rest weet ik er geen. weten jullie waar er nog meer ligen. ik zou graag weten welke levels en waar precies.
In dat level van Bombingrun (ofzoiets met die bal) met dat sneeuw ligt er een achter de heuvel waar de bal altijd ligt
Grim Smote, op de weg langs het gebouwtje in het midden, buitenom dus. Sun Temple (die in Double Domination bedoel ik), helemaal in het midden in een cirkel.
Er ligt er ook een in die level met die 'kastelen'. Er loopt een weg omhoog (die ook naar de andere basis gaat), en bovenaan op die weg ligt de T.A.G. rifle.
Misschien een domme vraag, maar wat kun je eigenlijk met een tag rifle, er komt alleen zon dun laserstraaltje uit.
Als je het laserstraaltje lang genoeg op een kereltje houd, dan word de straal groter, om aan te geven dat het doelwit "gelokt" is en dan schiet een satelliet een vernietigende straal naar dat kereltje! Sta er maar niet te dicht bij!!!