UEFA Champions League 06-07 Uitgever:EA Ontwikkelaar:EA Genre:Sport Release:23 maart 2007 Informatie: XBW gamepage screenshots: filmpjes: n.n.b
grafisch dus geen verschil met fifa 07, laat deze duidelijk liggen heb nu 520 games gespeeld met fifa 07, erg relaxt. en speel hem gewoon tot de nieuwe 08 komt nog wel elke dag
champions league??what's next uefa cup?? wel leuk dat ze volgend jaar kunnen ongeveer 5 fifa titels uitpoepen.. fifa 08 fifa rtec 2008 fifa EC 2008 CL 2008-2009 fifa street 3 en deze zal dus ongeveer hetzelfde zijn als FIFA07 alleen heeft Barca dan unicef op hun shirtjes staan..
Dit is zo'n bullshit! Hoop echt dat men deze game niet aanschaft, en dat ze het dus zien als een mislukt project... Zoals Mattiejj al in zijn rijtje aangeeft! Straks krijgen we nog voor elk apart toernooi een game
60 Euro voor de Champions League? Waarom kunnen ze die niet gewoon als competitie in de Fifa reeks stoppen?
60 euro vind ik ook te duur voor alleen de CL, waarom hebben ze niet meteen de UEFA cup erin gegooid? Met zulke spellen is het altijd 1x uitspelen en je hebt er niets meer aan net als FIFA: RTWC.
vind het zelf ook een beetje onzinnig..maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik fifa RTFWC erg leuk vond en mooi! dit was dan ook wel m'n eerste voetbalgame die ik speelde op de X360. de coaches waren echt. het inspelen was origineel. en het zag er natuurlijk goed uit... maargoed, bij voetbalgames draait het 2/3 om gameplay en dat zat er helaas niet in en daarom geloof ik ook niet in deze fifa!
Ja wat wil je ook anders als EA de rechten bezit. Vroeger in de psone jaren was dit anders. Champions League was een heel ander spel. Jammer dat Konami geen stappen maakt om evt. de licentie te kopen en voortaan als competitie-manager mode in de game te stoppen
tja ik vind de master league wel ok, alleen moeten ze er wat dingen aan verbeteren. zoals het terug komen van oude spelers eruit laten. (een canizares die opeens 17 jaar is lijkt me nou niet echt realistisch.)
Belachelijk dat ze zoiets durven uit te brengen Dat ze de Champions League (en de Uefa cup) toch gewoon in Fifa 2007 duwen!
Nouja weg ermee gaat mij wat ver. Want ik moet zeggen dat Fifa 2007 wel echt een top game is. \o/ Alleen jammer dat ze voor dit soort dingen en appart spel gaan uitbrengen
Beetje onzin Dat ze dit spel nog uitbrengen gaat natuurlijk nergens over, Ten eerste Pes en Fifa zijn beter. Ten 2de: de winnaar is al bijna bekend als dit spel uitkomt. Breng het daarom in September voor fifa en pes dan word misschien nog wel verkocht.
Dit is weer zo`n uitmelk product.. Ze hebben de rechten voor de Champions Leageu en je hebt altijd wel van die lui die het spel kopen... voor 60 euro!!! Zelfs voor 30 euro zou ik het niet kopen! Ik zou het spel wel kopen, als Go Ahead Eagles in de Champions Leageu zat, en je daarmee kan spelen, maar aangezien dit niet het geval is.... Houd ik het voor gezien met deze game_0/
The teams included this year are all the current UEFA Champions League teams as well as the top teams in England, France, Italy, Germany and Spain. There are a few other big name teams such as CSKA Moscow and Eindhoven though these are not officially licensed this time. The rosters will be accurate as of the close of the January transfer window.
Ik denk het ook, ik vind fifa door zo weinig competities niet zo leuk, en bij uefa zit er nog iets leukere manager mode in.