Uhh Vraagje Over race games Met stuur

Discussie in 'Algemeen' gestart door $Ma$h, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $Ma$h

$Ma$h Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke Race games kan ik een stuur gebruiken???:{
    want uh:confused: ik krijg op me verjaardag 11 oktober een xbox 360 en ik ga een stuur er bij kopen met welke games kan ik dat dan gebruiken stuur me een email GameEarth@live.nl of zet hier een reply en dan zie ik het wel dank u!!!:) :thumbs: en o jah Is BlazingAngels2 een aanrader ????

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Een stuur is met verschillende games te gebruiken, bijv. DIRT, Project Gotham 3, etc. Alleen de ervaringen zijn steeds anders. Het beste spel wat ik je aan kan raden met stuur is Forza Motorsport 2. Maar voordat je een stuur van 100 euro koopt raad ik je aan eerst een goedkopere variant te nemen. Het Logitech stuurtje haalt bijna dezelfde ervaring als een duurdere. Zo kun je voor een leuk bedrag eerst even testen of een stuur wel zo leuk is als jij dacht dat het was. Voor zo'n 40 euro haal je een logitech stuurtje bij de MM of lokale gameshop in de buurt.

En blazing angels 2 weet ik verder niets van. :)

Verder raad ik je aan dit topic eens door te lezen : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=100368

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gesproken Shortbull.....

Dit topic staat echter op de verkeerde plaats en er is al een algemeen race stuur topic zoals Shortbull al aangeeft.....deze gaat dan ook dicht....

wel een tip nog :

mocht je toch gaan voor het Microsoft race stuurtje dan is dit misschien wel wat voor je :

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=103615

dan heb je ook gelijk 2 mooie games er bij....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina