Is er niet 1 of ander regelement hierzo? want ik ben als eens gebanned en er wordt nog wel eens een thread gesloten voor dingen waarvan ik niet wist dat ze niet mochten. flood
Ja die vraag van mij of van wat jullie hadden gedaan als iemand je aanbood om je xbox te laten ombouwen was toch eigelijk nix mix mee? Toch
Wouter is bezig met een faq, een goede faq maak je alleen niet in een dag. Tot die faq er is, moet je zelf gewoon ff logisch nadenken over wat wel en niet mag. En natuurlijk naar de mods/admins/mij luisteren.
Wij praten daar gewoon niet over Blade. Dat staat echt duidelijk in een sticky thread. Op het moment vertrouw ik op het gezond verstand van de members. Ik ben bezig met een FAQ+Huisregels voor XBW forum, dan is het iig allemaal duidelijk . Ik wil trouwens even een voorbeeld Flood, van threads die op een vage manier gesloten worden?
Ik schreef toch ook dat de intenties van threadstarter niet slecht waren? Het gaat alleen meestal neerkomen op een sjipdiscussie, vandaar.
jah ik had alvast een beginnetje met de regels gemaakt dus ik denk dat die niet meer zo heel lang op zich laten wachten.