1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uit de hand gelopen webshop war

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Aart, 11 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor mensen die niet op andere gamesites komen (heck, is ook bijna niet nodig met xbw), maar toch wel aparte dingen willen zien post ik het volgende.

    Het is bijna niet te geloven wat er namelijk gisteren en vandaag is gezegd door de eigenaar van GameRelease, die blijkbaar veel moeite heeft met de heren van gcshop. Hoe en wat?
    Nou, volgens het artikel van iemand van gcshop zijn verschillende medewerkers lastig gevallen door Mike de Chene.
    Hij schijnt ze een lange tijd bedreigd en uitgescholden te hebben via e-mail en forum, zonder echt een duidelijk aanwijsbare aanleiding. Dit waren ze na een paar maanden zat en hebben ze nu gepubliceerd.

    Dit is niet eens waarom ik deze topic aanmaakt, het gaat om de volgende uitspraken waar Mike de Chene de mensen van gcshop met lichamelijk geweld bedreigd. Nu lijkt dat mee te vallen, maar lees het volgende. Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing :eek:

    Na het lezen van deze uitspraken was ik zelf bijna sprakeloos. Een totaal uit de hand gelopen shopwar lijkt het wel te worden.
    Als je het artikel zelf wilt lezen, de nickname van Mike is "bijonshadjehemalgehad".

    Echt :eek: :eek: :eek: :eek:
     
  2. Die gozer heeft waarschijnlijk gewoon stress van slechtlopende zaken. Behoorlijk onprofessioneel om dat dan op concurenten te gaan afreageren. Ik weet wel waar ik i.i.g. niks hoef te bestellen.
    Straks gaan ze failliet en smeren ze hem met m'n geld.
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    poe hee dit gaat wel erug ver.......................... triest zulke mensen
     
  4. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    ...Jeez, ik koop bij gc, en dat bevalt me goed, nog nooit die andere geprobeerd. Maar gc was er dus het eerst? en die "kloon" drijgt failliet te gaan?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  5. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Die gozer Mike de Chene (van gamerelease) is het begonnen (jaloezie?) volgens het artikel. Dit bevestigd hij ook behoorlijk met zijn reacties.
     
  6. Die gozer die loopt te dreigen komt volgens mij bij gamerelease vandaan.
    Ik weet niet of ie bijna failiet gaat, maar aan z'n houding te zien gaan de zaken niet echt naar wens.
     
  7. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, erg sneu

    Gepost door Jan op 11/01/2004 15:25
    --------------------------------------------------------------------------------

    Na even wat door gelezen te hebben, moest ik eigelijk wel lachen. Gamecom heeft een zeer goed opgezette formule en ik kijk hier af en toe wel eens. Die kerel van gamerelease moet zich niet zo verlagen en z'n rug recht houden, want door deze onzin brengt hij zichzelf in het diskrediet. Die man maakt er allerlei heisa bij en dat hij zich zo verlaagt is dom. Een hele strakke actie van Gamecom vind ik, want dit kinderachtige gedrag kan natuurlijk niet getollereerd worden.

    P.S. Mike, als je gaat dreigen gaat er natuurlijk weinig vertrouwen naar je uit. Dreigen en oplichten zit naar mijn mening op hetzelfde pad en ik weet dat ik niet bij jouw zaak moet kopen...


    ----------------------

    das mijn comment erop
     
  8. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah !

    Ik heb heel het artikel gelezen op de GCshop site, en tsjonge jonge zeg ! Daar zou ik persoonlijk echt schijtziek van worden, heel de tijd zo'n dwaze gast op je dak omdat.... (stond er eigenlijk wel een reden in waarom die 'Mike' dit heeft gedaan ? :{). En dan begint ie ook nog eens over het telaat leveren van GTA... En hij heeft 3 computers, mensen horen jullie dat: 3 (!!!) hele vette computers 8)! Maar goed, het is niet mijn zaak om me het hem te bemoeien. Ik zou zeggen, laat hem lekker, maar als ie het forum of zoiets dergelijks verneukt, dan pas zou ik iets terug doen! }:]
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  9. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ai, ik moet nog iets van ze binne krijgen
     
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou bet GTA pack bij gamerelease bestellen, weet alleen niet of dit nu wel zo verstandig is ??? Dalijk gaat die kerel failliet en ben ik mijn geld kwijt.
     
  11. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    he! Dat is diezelfde gast die mij lastig viel per mail! Ik had 3 games besteld, kreeg er maar 1. Toen ik dat hier had neergezet mailde hij mij dat ik het eraf moest halen.
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    denk dat je beter af bent bij GC als je de service van hieronder leest..... en natuurlijk moeten wij de goeden steunen!!!!
    is dit niet wat voor Kassa! ofzo?
     
  13. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat hij de weigering van xb*xarena.nl om daar te adverteren oneerlijke concurrentie vindt, als die draait op de server van gcshop.
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Vaag gedoe allemaal.
    Gamerelease gaat niet meer lang bestaan denk ik... }:]
     
  15. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou maak je daar nou echt maar niet druk om. Nogmaals ik heb daar bij gamerelease al meerdere malen besteld en alles netjes (en op tijd!!) binnen gekregen, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken...

    En ik moet zeggen dat ik, ondanks zijn uiterst domme reacties, toch van plan ben daar GTA III: Double pack nog te gaan bestellen...
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom bij gamerelease bestellen?:{ GCShop levert alles, nooit klachten over gehoort, lage prijzen, niet goed geld terug, perfecte service. Oftewel perfect!
    Over gamerelease hoor je veel vaker shit, en nu dit voorval... dan wil ik er helemaal niet meer bestellen. Ik gun het de man niet.

    Verder is hij gewoon erg zielig bezig. Als het van de andere kant zou komen (volgens Mike), dan kan hij toch ook een mooi artikeltje schrijven in plaats van zo onnutig posten en dreigen?
    Dat bewijst maar weer eens dat GCShop écht eerlijk is._O_
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nogmaals IK ben tot nu toe nog steeds erg tevreden met dit bedrijf, omdat BIJ MIJ echt alles goed is gelopen en de service BIJ MIJ erg goed is verlopen. GTA is trouwens een eurotje of 2,5 goedkoper... ;) Maar goed ik kijk nog wel.

    En wat betreft puntje 2, maybe is ie al lang bezig met een artikeltje :p ;)
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb bij beide winkels besteld, en hoewel ik nog altijd een ' echte' winkel prefereer, is het bij beide goed bevallen. Echter, dit soort trieste acties van die Mike doen de balans doorslaan naar de kant van GCshop.nl, waardoor er nog meer mensen voor de GCshop kiezen. Waaronder ik, eigen schuld, dikke bult.
     
  19. Lord_Snake

    Lord_Snake teh pwn

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar weer dat je nooit weet wat voor mensen er achter een webshop zitten, door dat soort reacties schrikt hij gewoon klanten af (waaronder mijzelf). Jammer.
     
  20. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn reactie bewijst trouwens maar goed dat alles wat GCshop beweert waar is... Wat een triest figuur, hij kan zijn toko wel sluiten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina