[XOne] Uitleg gebruik kabel voor Live

Discussie in 'Games' gestart door Sen, 1 mei 2003.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben nu echt serieus aan het denken over de aanschaf van Xbox live. Helaas snap ik nog niet precies hoe het werkt, ik ben nogal een leek op het gebied van computers(ben niet voor niets een console gamer). Ik heb kabel internet op de PC, maar die kabel loopt achter de kast langs en eindigd ver van mijn Xbox. Hoe zorg ik nou dat mijn Xbox toch gewoon online kan? Kan ik mijn kabel opdelen ofzo? Zo ja hoe? Ik neem aan dat meer mensen het zelfde probleem hebben.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je vraag is me niet helemaal duidelijk ... maar misschien help ik je zo al een beetje op weg
    -------------------------------------------
    3. Xbox live Connectie
    Hoe ga ik live met mijn xbox?

• Directe Connectie
    Kies voor een directe verbinding als:
    o Je de makkelijkste weg verkiest om on-line te gaan
    o Je jouw breedband verbinding voor xbox live niet wilt delen met een computer

• Router/Hub/Switch connectie
    Kies een Router/Hub/Switch verbinding als:
    o Je jouw breedband verbinding voor xbox live wilt delen met een computer
    o Jouw kabel of DSL modem een ethernet verbinding ondersteund
    o Je met xbox live wilt kunnen spelen als je computer aan of uit staat

NB deze setup werkt ook voor system link via gamespy of xbconnect

• Windows ICS connectie (dubbele netwerk kaart/USB modem)
    Kies een Windows ICS verbinding (dubbele netwerkkaart/USB modem) als:
    o Je jouw breedband verbinding voor xbox live wilt delen met een computer
    o Jouw computer een USB (niet ethernet) of een interne Kabel/DSL modem heef t
    o Je het niet erg vindt dat jouw computer aanstaat als je met jouw xbox live gaat spelen

NB deze setup werkt ook voor system link via gamespy of xbconnect

Directe Connectie