Ok , ik zou graag willen weeten wat deze game types inhouden en welke regels ervoor gelden . Ik wil deze namelijk na maken om op XBConnect & Xlink te spelen . Ik ga namelijk binnenkort een toernooi beginnen op XBC . Rumble Pit - Slayer ? Team Skirmish - Team Slayer ? Head To Head - is dat soms 1 vs 1 ? Big Team Battle - Big CTF ? Team Preview - Dit zegt mij heelemaal niets . Double Team - 2 vs 2 ?
http://www.bungie.net/games/halo2//page.aspx?section=FAQInfo&subsection=playlists&page=1 Alsjeblieft.
Die levels boeien het minst is alleen om te matchen en niet om mee te patsen dat zijn zulke zielige gozers. :{
Alleen je hebt ook foute mensen die denken dat ze erg goed zijn door een hoog level te hebben, maar die verdienen ze niet. ( Enkele bekende L!ve voorbeelden: Gertie, dark spirit nl, N3vets)
Dikke bullshit, halo2 is gewoon leuk ookal waren die levels er niet. Het is echt niet minder leuk als er geen levels zijn. Misschien zou het dan zelfs leuker zijn: minder vooroordelen, minder patsers etc.
Ik zou Halo 2 minder leuk vinden, als er geen lvls in waren. Met die levels streef ik tenminste nog ergens naar.
Ik vind het een beetje onzin dat een game goed is, als er levels zijn. Tuurlijk is het tof om een hoog level te hebben, maar uiteindelijk gaat het om je skills. Maarja, je kunt ook streven om iedereen in elke UT server met de grond gelijk te maken.
Het is allemaal wl offtopic, maar jah. Die levels hebben meestal alleen maar het effect 'ik heb een hoger level dus ik ben beter' Sommige spelen de hele dag door halo voor een hoger level. Get a life guys! Lekker boeiend dat level, het levert eigenlijk meer irritaties op dan dat het goed werkt vind ik. Het zou beter zou dat als écht op basis van je skills (dus bij Halo op de medailles die je haalt bijv. die zijn gebaseerd op team work, hit percentage enz.) Dan kun je veel beter mensen vinden van jouw niveau
ik vind dat je halo2 gewoon voor de fun moet spelen. als je level omhoog gaat is wel leuk natuurlijk. maar die levels boeien mij ook niet zoveel. er zijn ook gasten die zitten dan op level 20 met team-slayer bijvoorbeeld, dan gaan ze geen team-slayer meer spelen omdat ze bang zijn om het level kwijt te raken
Dat level is gewoon een leuke bijkomstigheid. Maar ik speel bijvoorbeeld geen TS omdat ik 19 ben met mensen waar ik amper mee speel of waarvan ik weet dat ze niet echt goed zijn. Meestal verlies je dan toch en verliezen is niet echt leuk. Zonder level zou ik halo ook nog wel spelen, maar het level voegt toch iets toe. Het is gewoon leuk om hoge levels in te maken, en het zorgt ervoor dat het spanned is. Wel jammer is dat veel 20+ levels Team Preview gaan spelen zodat ze tegen lagere levels moeten..Beetje oneerlijk. En dat skill systeem zuigt, zo zijn er in TS bijvoorbeeld ook verdedigende mensen die de sniper dekken, die krijgen minder kills en medals, maar zijn o zo belangrijk.
ja ff offtopic, ik ben gestopt dat klopt maar heb ook op xbc gespeeld. en arme jongen doe het jezelf niet aan! Ranking ik geef er geen zak meer om, al een hele poos niet meer! Maar waarom dan toch L!VE? ik zal het je haarfijn uitleggen; Om te beginnen je kunt het kopen voor 29.95 (zoek goed SC pakket), je hebt geen lag( in ieder geval weinig en een heeeeeel stuk minder dan op XBC), ook kom je betere mensen tegen( dus meer competitie), als jullie op L!VE al het host voordeel irritant vinden speel dan maar eens op connect(ist all about the host), Als je een firewall of iets hebt kan je je teammates niet eens horen in game(ik bedoel wtf),je hebt veel join problemen, wil je niet de heletijd van pc naar xbox rennen koop L!VE, Dus als je echt wilt gamen en je doet het voor je fun ga op L!VE en laat die matchmacking voor wat het is!
Sterke argumenten, je hebt vaak op XBC alleen lag als er gedwonload word door iemand, of als je er iemand van buiten europa inlaat. Toen jij nog op XBC speelde was het idd laggy maar dat was met halo1, halo2 is echt een wereld van verschil en dat host voordeel gebruiken jullie alleen maar als excuus. Dat is op XBC en Live hetzelfde.