Uitmelken naast demoniseren HET woord van 2002?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 11 aug 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wordt Uitmelken naast demoniseren HET woord van 2002? Paar dagen terug toen Halo2 werd aangekondigt zag je op Gamers.nl al snel de woorden 'uitmelken' terwijl dat echt 200% verdedigbaar is.

Nu dat Konami met een of andere vage DVD komt voor MGS2 (PS2) wordt ook meteen het 'uitmelken' woord genoemd, iets wat in mijn ogen wel redelijk waar is ;) maar ik denk dat dat woord iets te snel het beeldscherm op getoverd wordt.. Meestal wordt dat dan gezegd door de PS2 mensen, die kennenlijk niks afweten van de bovenstaande Konami actie, of de Nintendo fans die een leuke SSB spel krijgen waar niks innovatiefs aan verandert is :+ (ja of PC gamers die elke keer een zelfde game zien in een iets ander jasje, hoewel ik wel kick op de Rainbow Six serie ;))

Zo, mijn woord is eruit

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het dan met de serie Final Fantasy ???
    is dat geen uitmelken omdat het een suc6 is?
    halo is ook een succes!

3. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijna elke Xbox-gamer is voorstander voor een vervolg op Halo en dat is niet zo onbegrijpelijk. En naar hetgeen ik al gehoord heb zal de game heel wat nieuwe elementen bevatten dus 'uitmelken' zal het niet echt worden.
    PS2 heeft er idd meer mee te kampen. Kijk maar eens naar de fifa-serie die ieder jaar weer verschijnt of de final fantasy serie... (waar ik persoonlijk echt niets van moet hebben- geef me dan maar liever een goeie Amerikaanse rpg zoals Fallout of Arcanum of ...)
    Nuja, de game-developers moeten het zelf maar weten, als ze echt een bepaalde genre gaan uitmelken dan komen ze zelf in de problemen met tegenvallende verkoopcijfers dus...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Halo2 is geen uitmelken omdat : 2 jaar development met een nieuwe engine en 'pas' het 2e deel noem ik nog geen uitmelken :)

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd..

Uitmelken is wat EA doet, of 3DO met Army Men..
    Of Nintendo met Pokemon....

Een vervolg maken die stukken beter is dan zijn voorganger is geen uitmelken....
    Fifa 2010 uitbrengen wel..

Of Streetfighter 60 uitbrengen ook.....

Maar als een vervolg beter is dan zijn voorganger, nee dan niet....
    Snap ook niet hoe ze het lef hebben om bij Halo 2 uitmelken te zeggen....

De FF reeks is ook geen uitmelken...
    Het is elke keer weer vernieuwend schijnt het...

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de uitleg van demonisering dan?

7. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Demoniseren...

Dat zijn dus ook gelijk diezelfde uitmelk titels....
    Army Men, Pokemon.. EA..

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja klopt... veel van deze games worden gemaakt met veel meer dingen erbij als het orgineel:
    bv pokemon trading card game((GBC)) , en EA tachtig keer een snowboard game (SSX) verzin iets nieuws!

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat uitmelken is ? Gran Turismo Concept, heb je in 3 uurtjes uit.....

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Demonisering/demoniseren is het woord dat opeens vol uit het woordenboek getrokken werd tijdens de moord van Fortuyn :{

11. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Aha...
    Das idd.. Vaal!!! :{

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    de halo-koe uitmelken, hoe kan dat nauw hij is nog maar 1 keer gemolken en de halo-koe is een goede koe dus die is nie in 1 keer leeg, da kan gewoon nie
    en nu nog een stukje uitmelkgeschiedenis. de eerst uitmelkkoe (of een van de eerste) was de tombraiderkoe dus het woord is al oud en niet HET woord van 2002:+

Laatst bewerkt: 12 aug 2002
  13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd eerst koop deel 1 : allemaal mooi en aardig ,
    deel 2: beter(mooier etc etc) maar ongeveer het zelfde
    deel 3: ook mooi (mooooier) maar het zelfde
    deel 3 1/2 : sucks omdat ze gewoon de naam (bv) GT gebruiken en darom denken ze dat het verkoopt ...

.. en het gekke is het verkoopt nog ook!

14. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Is helemaal niet gek, iedereen wil toch de nieuwe GT hebben. Ik heb hem ook gekocht, wetend dat het alleen een arcade versie was, maar dat ie zo kort zou zijn had ik niet gedacht. GT3 bestaat uit tientallen cups en honderden races. GT Concept is gewoon vijf banen, dan acterstevoren en dan op hard mode en klaar. Echt een rip-off....

Deel Deze Pagina