Wie van jullie is ook uitgenodigd. Doel is dus niet om een opsom-thread te bouwen hier, maar om te inventariseren hoeveel mensen er voor dit event op 9 maart bij Snowplanet zijn uitgenodigd. Aangezien de uitnodiging die ik ontvangen dus strikt persoonlijk is, kan ik me dus voorstellen dat niet heel Xboxend nederland is uitgenodigd. Ook kun je hier vervoersafspraken maken voor diegenen die wel gaan.
Hey Timmie, ik doe ook mee zoals ik al gepost had in een ander draadje. Ik hoop wel dat er ietwat rekening wordt gehouden met de gamers die niet kunnen grinden op de kabels.
pfffffffffff heb ik weer krijg ik zo`n mailtje met je bent uitgenodigd bla bla...... ik dolblij ik mail terug ja ik wil graag......... ja er is een fout gemaakt was niet voor jou bedoeld sorry.... NOU LEKKER DAN
Ik heb hier ook een uitnodiging liggen, kan ook nog aangeven met hoeveel mensen ik ga komen en of ik ook wil gaan skieen of snowboarden
Ik ontvang net weer een mail van Susan de Wette van PRForce uit Beverwijk. Een (e)rectificatie welteverstaan. Lees hier haar verhaal: Rectificatie: Deze uitnodiging is per abuis naar het gehele deelnemersbestand gestuurd. Helaas houdt dat in dat je deze uitnodiging als niet verzonden dient te beschouwen. Alleen de beste 20 deelnemers krijgen een uitnodiging. Deze deelnemers zijn reeds op de hoogte van hun aanwezigheid op het XSN Sports Event. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet Susan de Wette PR Force Nederland Breestraat 2 - D 1941 EJ Beverwijk T. +31 (0) 251 - 211 322 F. +31 (0) 251 - 220 111 M. +31 (0) 6 10 90 15 22 E. sdewette@prforce.nl www.prforce.com
ik zal er 9 maart zijn ik heb net een mailtje gekregen over de bevesteging van de uitnodiging *) ik kan alleen niet snowboarden snel even wat lessen neemen