Hey mensen, ik wil iets gaan uitpakken wat groter is dan 4GB, en dan geeft WinRAR me een melding dat dat niet kan. Logisch, wondows home is FAT32,zover was ik ook al. Nou heb ik wel NTFS converter op me PC maar weet neit goed hoe t werkt. Ik durf ook niet goed moet ik zeggen want hij vraagt je je D-schijf los te koppelen ofzo en ik weet niet goed of dat nou wel helemaal de bedoeling is. Iemand een idee hoe dit wel werkt en ik gewoon me bestandje kan uitpakken zonder schade aan te richten....?????
ik zal je maar helpen dan: http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/maintain/convertfat.mspx Stelt feitelijk niet veel voor Denk er wel aan dat je met NTFS niet standaard met dos en windows 98 bij deze schijven kunt komen
Ok dan, tot zover was ik al (iig thnks ) Als ik ga contverten zegt hij op een gegeven moment; cONVERTEN KAN NIET WORDEN UITGEVOERD OMDAT HET VOLUME DOOR EEN ANDER PROCES WORDT GEBRUIKT. CONVERTEN KAN WEL WORDEN UITGEVOERD ALS DEZE EERST WORDT ONTKOPPELD ALLE GEOPENDE INGANGEN NAAR DIT VOLUME WORDEN IN DAT GEVAL ONGELDIG Wiilt u een ontkoppeling van dit volume forceren (j/n) Dus zover was ik............... en nu durf ik niet te kiezen
Converteren van een schijf naar NTFS kan niet zonder de bestaande data te overschrijven zover ik weet. Een optie is om een andere schijf te converteren naar NTFS en die gebruiken voor grote bestanden of om je bestaande schijf om te zetten naar NTFS maar dan moet je wel Windows opnieuw installeren. Als ik het fout heb, verbeter me
Kan wel, het wordt dan gedaan bij de volgende opstart. Hier staat nog een andere engelse tutorial: http://www.anandtech.com/guides/viewfaq.html?i=81
@punisher007 + siNNeD26...... Thnks gasten, het is me gelukt. Ik heb t gewoon geprobeerd, en een klein risico'tje genomen. Niets bijzonders gemerkt (eventuele foutmeldingen o.d.) Bestandje kunnen uitpakken. Wat ik wel vaag vond; ik had t gevoel ofdat het uitpakken nu ook sneller ging? Kan ook aan mijn liggen hoor. Alvast bedankt iig!!!! *slotje*