Uitslagen Prijsvragen...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door FFWD, 21 okt 2004.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer worden de winnaars van de Outrun2 en Starwars Battlefront bekend gemaakt???

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Vanzelf

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het duurt wel %$!GRrr_* lang!

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Geduld is een schone zaak.

5. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb alle geduld hoor, maar ik d8 dat de uitslag niet bekend gemaakt zou worden en dat alleen de winnaars bericht krijgen...:)

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb eens gehoord dat de winnaars pas bekent worden gemaakt zodra de prijzen beschikbaar waren, i.p.v. dat ze direct de winnaars bekent maken, en zij nog een aantal weken moeten wachten op hun prijs.

7. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou ik eigenlijk wel beter vinden. Want ik heb Burnout 3 gewonnen op een andere Xboxsite en heb die nog steeds nie binnen (na 5 weken...en dat terwijl het nu vakantie is...)). Dan krijg je ook nie al dat gezeur.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Precies... Niemand zit nog heel hard te springen op de uitslag, maar als je al wel te horen hebt gekregen dat je wat gewonnen hebt, is het vervelender. Heel vaak ligt de verzending van games niet in onze handen. Daarom maak ik vanaf nu pas de winnaars bekend zodra die games ook direct verstuurd kunnen worden.

9. FabianNL

FabianNL Guest

ik hoop dat ze eindelijk zo slim zijn ja....verkom je iig een hoop gezeik mee

10. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je wel schatten wanneer je het bekend kan maken? :)

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik waag mij niet meer aan schattingen. :cool:

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tzou volgens mij ook niet goed zijn als je hem 5 weken geleden binnen zou krijgen :p

13. hutkofer

hutkofer Guest

Wat moet het nou zijn jongens?

Als ze het meteen bekend maken is het niet goed, omdat ze dan te lang moeten wachten op hun prijs.
    Als het langer duurt met bekend maken, en ze meteen de prijs krijgen, is het ook niet goed. Want dat duurt het bekend maken te lang.

Wat is hier de bedoeling van ? :confused:

14. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Dat het er gewoon de wachttijd voor het wachten van de bekendmaking en de wachttijd voor het versturen evenlang zijn. :cool:

15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Mischien een prijsvraag maken als je de games binnen hebt? Dan lijkt het wel of het redelijk oude games zijn maar dan heb je dit gezeur niet.

16. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het antwoord op mn vraag, van mij mag ie dicht. Aan al dit gezeur heb je ook nie veel. ;)

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die prijsvraag is over het algemeen gekoppeld aan een featureweek en er wordt van ons verwacht dat we die prijsvraag aan het einde van de weekl publiceren. Dat de distribiteur ons vervolgens in de steek laat is vervelender.

Maar gezeur over bekendmakingen vind ik onterecht. Je hoort vanzelf wel of je gewonnen hebt. Dus voorlopig hanteren we deze methode.

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Een tijd geleden was er geloof ik elke week een prijsvraag en werd er ook elke week een prijsvraaguitslag bekend gemaakt.

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    ...En konden mensen vervolgens weken op hun prijs wachten.

20. hutkofer

hutkofer Guest

Waarom gaat dat trouwens zo? Dit is echt de enige site die ik ken waar het op zo'n manier moet gaan..of komen andere sites op een andere manier aan de games?

Deel Deze Pagina